“Super goed.”
Beoordeling van Sushi Home

Sushi Home
Geclassificeerd als nr. 44 van 150 Restaurants in Oudenaarde
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten als altijd. Fijne host en goed eten. Echt heerlijk vers. Goeie lokatie. Tot een volgende keer.

Datum van bezoek: augustus 2018

7 mei 2018 beoordeeld

De sushi is hier superlekker, mooi gepresenteerd, vriendelijk bediend en zeer smaakvol. We staan telkens voor een moeilijke keuze: sushi of toch ook eens iets anders proberen?
Als je met een groot gezelschap bent is het leuk om verschillende gerechtjes te bestellen en te delen, allemaal even lekker !
Ook aanrader voor afhaalmaaltijden, alles is zeer vers, grote keuze voor sushi, ook voor vegetariërs.
Vriendelijke bediening, ook voor kinderen !

Datum van bezoek: maart 2018
6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Probeer de crispy rolls, ze zijn om je vingers af te likken!
Heel vriendelijke bediéning van hardwerkende mensen die alles doen voor tevreden klanten.
Beste sushi van de streek vind ik!

Datum van bezoek: januari 2018
18 december 2017 beoordeeld

Laten bezorgen tijdens een vergadering, en aangenaam verrast !!!! perfect geleverd, leuke gerechten, en super vers !!!

Datum van bezoek: november 2017
13 december 2017 beoordeeld

We kwamen met vier sushi eten en beslisten om inees voor de grootste boot (Sushi home titanic boat van 114 stuks) te gaan. Deze boot bestaat uit: 20 Nigiri, 8 Special Roll, 10 California, 10 Futomaki, 10 Spicy Roll, 10 Spring Roll, 10 Crispy Roll, 10 Tempura Maki , 6 Hoso Maki, 20 Sashimi Zalm En Tonijn.
Hier hadden we geen spijt van en op een aantal stukjes na hebben we hem ook helemaal opgekregen! De sashimi van zalm en tonijn was dikker gesneden als we gewoon waren bij andere sushirestaurants, maar de kwaliteit van de vis was hoog waardoor dit niet stoorde en zelfs lekker was om dit eens zo te eten.
De bediening is enorm vriendelijk en we hebben niet lang moeten wachten. We hadden een heel gezellige en prachtige avond. Enige minpuntje is dat het wc terug langs buiten is, beetje koud met de winterse temperaturen, maar niet zo storend want we komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Sushi Home bekeken, bekeken ook

Oudenaarde, Oost-Vlaanderen

In Sushi Home geweest? Deel je ervaringen!