Beoordeeld op 31 juli 2020

Een mooi hotel met een uitstekende centrale ligging. Een echt goed van der valk hotel(Concept), waar ik vaak gebruik van maak. Ik had een mooie superieurkamer voorzien van alle luxe die erbij hoort. Mooie nieuwe badkamer!
Avondeten was tijdens de coronaperiode aangepast: een buffet ipv a-la-carte, niet helemaal mijn ding. De keuze kun je zelf maken om buiten het hotel te gaan eten dan. Ontbijt voldoende en uitgebreid. Hier kom ik nog wel een keer terug!

Kamertip: Superieurkamer, luxegevoel en mijn kamer was modern en voelde recentelijk aan. Erg goede badkamer
Datum van verblijf: juli 2020
G Gertz, Revenue Management van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

van der Valk Team Gladbeck

Beoordeeld op 28 juni 2020

Dit hotel is hoognodig aan renovatie toe. Personeel is niet vriendelijk. Spreekt zeker geen Nederlands. Restaurant valt tegen. Wij zijn een dag eerder vertrokken.
Hoog tijd dat de nieuwe generatie van der Valk het gaat overnemen.

Datum van verblijf: juni 2020
G Gertz, Revenue Management van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2020

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

van der Valk Team

Beoordeeld op 25 juni 2020

Hotel ligging in een erg mooi gebied. Hotelkamer is erg goed. Wel jammer dat men een extra mail stuurt dat je een rustige kamer krijg, die er wel zijn, maar dat je dan toch aan de voorkant komt, waar het echt lawaaiig kan zijn. Als het niet kan, stuur dan niet ongevraagd een email dat je dat gaat regelen.
Verder kochten wij gebak wat echt niet meer vers was, niet opgegeten, klacht ingediend, maar we moesten toch wel betalen. Dat is niet "van der Valk" service.
Jammer dat de keuken maar een beperkt menu heeft, maar dat zal wel te maken hebben met Corano-tijd. Voldoende goede restaurants in de buurt.

Datum van verblijf: juni 2020

van der Valk Team Gladbeck

Beoordeeld op 15 maart 2020

Wij sliepen voor twee nachten in een suite. Maar alles in dit hotel is toch een beetje aan slijtage onderhevig. Ook de bedden zijn matig, met dekbedden uit de jaren 80.
Het eten in het restaurant is goed, de bediening afstandelijk en plichtmatig.

Datum van verblijf: maart 2020
G Gertz, Revenue Management van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2020

Van der Valk Team

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Een lang weekend in hotel Gladbach van der valk,hotel schoon en vriendelijk personeel. De nacht van Zaterdag op zondag zeer veel herrieschoppers op de gang,2 x heb ik ze gewaarschuwd en toen receptie gebeld om 4.00,daarna eindelijk rust.Het ontbijt was redelijk, alleen de broodjes niet vers mAandagochtend zeer weinig ontbijtklanten duontbijt nog minder.
Wegens de mindere recensies over het restaurant, hier niet gedineerd maar bij de Alte Post in Gladbeck dat is super.
Beetje verouderd degelijk Hotel

Datum van verblijf: maart 2020
G Gertz, Revenue Management van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste gast,
Bedankt voor je geweldige review van ons huis. Leuk dat je genoten hebt van je bezoek. Wat betreft de overlast van de rest, het zou leuk geweest zijn als we het direct hadden geweten, dan had onze nachtdienst een oplossing gevonden.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien en wensen u het allerbeste.
Uw van der Valk-team