Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Een lang weekend in hotel Gladbach van der valk,hotel schoon en vriendelijk personeel. De nacht van Zaterdag op zondag zeer veel herrieschoppers op de gang,2 x heb ik ze gewaarschuwd en toen receptie gebeld om 4.00,daarna eindelijk rust.Het ontbijt was redelijk, alleen de broodjes niet vers mAandagochtend zeer weinig ontbijtklanten duontbijt nog minder.
Wegens de mindere recensies over het restaurant, hier niet gedineerd maar bij de Alte Post in Gladbeck dat is super.
Beetje verouderd degelijk Hotel

Datum van verblijf: maart 2020
G Gertz, Revenue Management van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2020

Beste gast,
Bedankt voor je geweldige review van ons huis. Leuk dat je genoten hebt van je bezoek. Wat betreft de overlast van de rest, het zou leuk geweest zijn als we het direct hadden geweten, dan had onze nachtdienst een oplossing gevonden.
We kijken ernaar uit u binnenkort weer te zien en wensen u het allerbeste.
Uw van der Valk-team

Beoordeeld op 7 maart 2020

Lekker in alle rust eten langs de snelweg richting huis als je iets luxer wilt eten en even zitten zonder de drukte van een Autohof Raststatte McDonalds of Nordsea tijdens de wintersportvakantie.
Zelfs de obers deden moeite om Nederlands met de kinderen te praten.

Datum van verblijf: maart 2020

Beoordeeld op 7 januari 2020 via mobiele applicatie

Hotel Vd Valk Gladbeck ligt vlak naast de snelweg. Vanaf de afrit staat het goed aangegeven.
Groot parkeerterrein met fastnet snellader. Snelle correcte receptie. Prima kamer.
Het plaatsje Gladbeck is nabij net zoals Bochum met het Moviepark.

Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Reisde alleen
GG545, Front Office Manager van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2020

Beoordeeld op 29 december 2019

Heerlijk hotel om de kerststress te vermijden. Alleen jammer dat het diner op de tweede kerstdag was, had dat liever op eerste kerstdag gehad, Ook was het iedere dag zoeken waar je moest gaan eten en soms lang wachten voor je aan tafel kon.

Kamertip: rustige kamers
Datum van verblijf: december 2019
GG545, Front Office Manager van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2019

Beoordeeld op 21 december 2019

De ontvangst was wat je bij een v.d.Valk hotel mag verwachten, prettig en heel gastvrij. Het inchecken verliep snel. Leuk was wel het feit dat we een upgrade kregen voor onze reservering. De kamer was ruim, en keurig onderhouden. Pluim voor de dames die de kamers verzorgen!! We besloten om s'avonds in het restaurant te gaan eten. Gekozen werd voor de schnitzel en varkens medaillons met garnituur. Deze echter was zo "dik" als een schoenzool, en gefrituurd!! De schnitzel ontbeerde elke smaak, was gewoon aangebrand(zwarte randen) De varkensmedaillons waren rare gebakken, eigenlijk dus bijna rauw! Ook het garnituur zag er niet echt smakelijk uit. Wat mij betreft een aandachtspunt voor de keuken, de liefde gaat immers door de maag. Ondanks deze mindere ervaring besloten we het nog een keer te proberen, we kozen de volgende dag voor pasta. Een uitstekende keuze, de pasta was al dente, vol van smaak, en met heerlijke ingrediënten. Het waren twee top gerechten! Het ontbijt, daar kunnen we kort over zijn; zeer uitgebreid, veel keuze tussen vlees, vis, en zoet. Dat, met een lekkere cappuccino en vers geperst sinaasappelsap, maar vooral ook met de grote lach op het gezicht van de medewerksters zorgden voor een goede start van de dag. En de service was steeds weer top! Afsluitend, we boeken regelmatig een hotel, en mijn beoordeling is zoals we die hebben ervaren. Is het goed, dan is dat duidelijk te lezen in mijn review, andersom is ook het geval.

Kamertip: Geef aan welke wensen je hebt, men kijkt dan naar de mogelijkheden.
Datum van verblijf: december 2019
GG545, General Manager van Van der Valk Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 december 2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.