“lekker gegeten in een rustig stadje”
Beoordeling van Le Cantou

Le Cantou
Geclassificeerd als nr. 1 van 13 Restaurants in Collonges-la-Rouge
18 maart 2020 beoordeeld

De tijd van het jaar en Corona speelt mee. Het was erg rustig in het stadje Collonges-la-Rouge. Na wat rondgewandeld te hebben, bij Le Cantou een lekker kopje koffie gedronken. Na de koffie zijn wij overgestoken naar het restaurant waar wij een heerlijk 3-gangen menu ophebben. De bief was precies goed bereid, ook aan ieders wens voldaan (6 personen). De bij geserverveerde mosterd met blauwe bes was bijzonder. Ieder deed zijn best om zich verstaanbaar te maken. Het was vermakelijk, wij in ons beste Frans (wat niks voorstelt) en de bediening deed zijn best om het naar het engels te vertalen. Kortom een gezellige lunch gehad.

Datum van bezoek: maart 2020

17 augustus 2019 beoordeeld

Mooi restaurant met ruim buitenterras in een idyllisch stadje. Geen haute cuisine maar zeer smakelijke en lokale keuken aan democratische prijzen. Vlotte en vriendelijke bediening ondanks vol terras.

Datum van bezoek: juni 2019
11 augustus 2019 beoordeeld

Prima-menu keuze met dagelijks wisselende suggesties. Fijn dat we ook iets later in de middag nog voor de lunch terecht konden. Magret de Cannard erg goed, en ook de Roti de Veau heel smakelijk. Fijne bediening, de sfeer bij personeel zit er ondanks de drukte prima in. Wij komen nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk 2 gangenmenu gegeten op een sfeervol terras onder de druiventrossen. Aantrekkelijk geprijs menu met een heerlijke fles wijn tegen een goede prijs. Ondanks dedrukte goed en vlot bediend.

Datum van bezoek: oktober 2017
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon net te regenen en iedereen ging op hetzelfde moment schuilen (eten).In een dorp met allemaal restaurants afgestemd op de behoeften van de toerist vonden we dit restaurant een lekkere keuken hebben en een vlotte service.Pichetje rosé voldeed ook aan de verwachtingen.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Le Cantou bekeken, bekeken ook

Collonges-la-Rouge, Correze
Collonges-la-Rouge, Correze

In Le Cantou geweest? Deel je ervaringen!