“Altijd goed bij Van der Valk”

Van der Valk Restaurant Tiel
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 8 van 50 Restaurants in Tiel
Keukens: Japans
4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Van der Valk Tiel. Niet gereserveerd, toch een mooie plek op het buiten terras gekregen. Ruime kaart voor elk wat wils. Diverse vlees en vis gerechten. Wij bestelden de biefstuk en de kipsate. Goed bereid en op smaak. Aanrader. Vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020

3 augustus 2020 beoordeeld

We begonnen met een broodplankje, daarna soep. Daarna mochten we ruim een uur wachten op het hoofdgerecht. Links en rechts kregen mensen, die na ons gekomen waren hun eten en zelfs het toetje. Na 35 minuten vroegen we waar ons eten bleef. Het was druk, werd er gezegd. Na 45 minuten nog maar eens bij een ander gevraagd, of we nog te eten kregen. Weer wachten, en ja hoor, na ruim een uur kwam ons hoofdgerecht. Op de vraag of we lekker gegeten hadden antwoordden we, dat de smaak en de lol er voor ons wel af was. We waren terecht boos. Daarna kwam nog een leidinggevende excuus maken. Er was een foutje gemaakt. Dat foutje had na 35 minuten al hersteld moeten worden. Voor ons geen eten bij v.d. Valk Tiel meer.

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weinig kaart keuze, vier jaar gangenmenu met keuze uit vier hoofdgerechten. 2 x vlees, 1x vis en 1x vegetarisch

23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren voor de lunch met 2 stellen in het restaurant. Na lang wachten kwamen de 2 maaltijdsalades en gerecht met als bijlage sla. In alle drie de salades zat onderop duidelijk verlepte donkere sla.Weinig smaak ook in de salades. Wel harde droge abrikozen. Al met al wel een heel makkelijk gemaakte salade met weinig smaak

21 juli 2020 beoordeeld

Waren hier afgelopen zaterdag voor een late lunch. Bestelling gedaan om 14.35 uur, niets bijzonders, een omelet ham zonder brood en een salade + 2 x cola light.
Om 15.20 maar eens gevraagd of er een staking of boerenprotest in de keuken was. Toen kwam bestelling binnen 8 minuten.
Was wel lekker maar zo traag kan nooit de bedoeling zijn.
Niet echt voor herhaling vatbaar.
En wie mijn Van der Valk kippensoep vergelijk kent.......ze hebben hier geen kippensoep op menu staan.

Reizigers die Van der Valk Restaurant Tiel bekeken, bekeken ook

In Van der Valk Restaurant Tiel geweest? Deel je ervaringen!