“Japanse topavond!”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 2 van 52 Restaurants in Tiel
Keukens: Sushi
14 december 2019 beoordeeld

Vanavond met z’n vieren bij Tokyo lounge gegeten. Ondanks dat we laat gereserveerd hadden toch een mooie tafel gekregen. Bestellen via een IPad blijft wennen en eerlijk zijn, wat mij betreft graag terug naar de echte bediening aan tafel.

Het eten was heerlijk, verzorgde schaaltjes met mooie gerechten. Vol van smaak en met aandacht bereid in de open keuken. De zwarte brigade is door het bestellen via een IPad wel kleiner geworden maar zeker niet minder! Het team doet echt hun best om je een gezellige avond te bezorgen.

Wil je echt lekker Japans eten, ga dan naar dit restaurant en niet naar de imitatie. Het verschil proef je in elk gerecht!

Aanrader!!

Datum van bezoek: december 2019

6 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd heerlijk eten bij Tokyo Lounge! Helaas wel 25-35 min moeten wachten voordat een ronde eten werd uitgeserveerd.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege ons bezoek aan Tiel een sushi restaurant gezocht. Via TripAdvisor bij dit restaurant gekomen. Het was erg warm dus wilden buiten zitten. Het terras bestond uit picknicktafels en dat vinden wij niet comfortabel.
We mochten binnen achterin zitten, voorbij de keuken. Dat was ene vierkante ruimte, zonder ramen, totaal sfeerloos. We kozen er voor om voorin te zitten. Dit was beter maar er was ook geen sfeer helaas.
Voor een zaterdag avond was het heel erg rustig, zat voor 40% vol.
De sushi was wel oké. Doorgaans spenderen we wel 2,5 á 3 uur in een sushi restaurant, hier waren we met 1,5 uur wel klaar. Beperkte keuze sushi, geen bijzondere smaken. Vlees en vis waren lekker en goed warm.
Volgende x eten we ergens anders.

Datum van bezoek: juni 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super goed restaurant met super lekkere gerechten.
Alles vers en zeer vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juni 2019
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks alle slechte verhalen op Koningsdag heerlijk gegeten. Prima bediening super gastvrij. Dus ga er gerust eten.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Tokyo Lounge Tiel bekeken, bekeken ook

In Tokyo Lounge Tiel geweest? Deel je ervaringen!