“Heerlijk gegeten !!!”

Da Kepello
Geclassificeerd als nr. 5 van 15 Restaurants in Panningen
Keukens: Italiaans, Nederlands
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een mooi helder en schoon restaurant. Ruime keuze en erg vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2020

19 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Da kapello mijn favoriete tentje om gezellig te lunchen of een goede maaltijd te eten mijn onze favoriete zijn de tacopizza (helemaal vers bereid) en ook het broodje taco is wauwie lekker
Het personeel (bediening) een dikke pluim kom er eigenlijk iedere maand wel een keer ik zou zeggen mensen probeer 't eens

Datum van bezoek: maart 2020
30 juli 2019 beoordeeld

Mijn vrouw koos voor vegetarisch wrap. Deze vond zij erg lekker. Ik zelf heb een biefstukje gekozen. Gevraagd voor rood gebakken. Het was is langer gebakken, maar daarom niet minder mals en lekker. Erg vriendelijk personeel. Wachten op de bediening duurde niet lang. De gerechten werden geserveerd met 2 soorten groente en frites. De hoeveelheid groente is voor ons senioren ruim voldoende. Frites ook voldoende en anders laten aanvullen. Prijs kwaliteit verhouding is goed.Terras is erg leuk. In het centrum van Panningen.Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij een heerlijke lunch gehad zeer vriendelijke bediening en leuk zitten van binnen ook gezellig ingericht

Datum van bezoek: juli 2019
2 oktober 2018 beoordeeld

De bediening lijkt gehaast, er komen veel verschillende mensen aan je tafeltje met ieder hun eigen taak, dat zal best efficient zijn maar ik heb liever met 1 persoon te maken. De wachttijd totdat je lunch eindelijk voor je staat is dusdanig lang dat ik gevraagd heb of ze me misschien vergeten waren. Gelukkig maakte de lunch zelf veel goed, prima verzorgd en smaakte prima.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Da Kepello bekeken, bekeken ook

Panningen, Limburg
Panningen, Limburg

In Da Kepello geweest? Deel je ervaringen!