“Heerlijk eten, wel wat prijziger”
Beoordeling van E11F

E11F
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Panningen
Beschrijving: Welkom bij E11F In hartje Panningen, aan de Raadhuisstraat 11, willen wij eten en drinken voor u een échte beleving laten zijn. In onze nieuwe ambiance kunt u sfeervol genieten van verrassende gerechten met extra aandacht voor mooie ingrediënten. Graag presenteren wij onze creatieve lunch- en dinergerechten met oprecht gastheerschap. Vanuit het hart en met passie… Beleef de heerlijke smaken van onze huisgemaakte patisserie, onder het genot van een verse handgemaakte koffie. Of proef onze overheerlijke lunchgerechten nadat u gezellig het centrum van Panningen heeft bezocht. Onze originele dinergerechten staan “à la carte” in de avond voor u klaar. U kunt ook kiezen voor een 3- of 4- gangenmenu. Uiteraard bent u de hele dag door ook welkom om te genieten van een heerlijk speciaalbiertje of een lekker glas wijn, gecombineerd met iets lekkers van onze verrassende borrelkaart. E11F… gewoon gezellig met voor ieder wat wils!
16 maart 2020 beoordeeld

Goed en lekker eten, borden mooi opgemaakt. Vriendelijk personeel. wel wat prijziger.

Maar echt een aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2020

13 februari 2020 beoordeeld

gastvrije bediening,lekkere gerechten netjes opgemaakte borden met verrassende smaken. een goede upgrade voor culinair panningen. top

Datum van bezoek: februari 2020
21 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De fish and chips waren niet echt bijzonder maar de sate van ossenhaas was prima. De salade en dikke frites waren perfect. Dus hebben wij met z’n allen een redelijk goede lunch genoten.

Datum van bezoek: januari 2020
16 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en mooi opgemaakte gerechten waardoor je smaakpallet geprikkeld wordt en het oog, dat ook wat wil, zijn oog uitkijkt. Ook het personeel is altijd vriendelijk. Al meerdere keren teruggeweest! Top!

Datum van bezoek: augustus 2019
Restaurant_E11F, Manager van E11F, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2019

Beste Reimkem,

Hartelijk dank voor uw recensie, wij hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!

Vriendelijke groet,

Team E11F

22 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alhier een lunch genoten. Mooie zaak, fijne gemoedelijke losse sfeer. Aardige bediening. Gerechten op kaart klinken stuk voor stuk heerlijk! Mooie presentatie van gerechten. Wij hadden met 2 personen een salade met gefrituurde groenten en 1 persoon een tosti. Wat mij opviel is dat veel producten in de salades én de rauwkost behorende bij de tosti, ingelegd waren in een bepaald zuurtje, wat voor mij té overheersend aanwezig was, waardoor de rest van de smaken naar de achtergrond viel. Dat is heel erg jammer. Dat is een tip die ik wil meegeven. Veelbelovende nieuwe zaak in Panningen!

Datum van bezoek: september 2019
Restaurant_E11F, Manager van E11F, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2019

Beste,

Hartelijk dank voor uw uitgebreide review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om andere mensen te informeren over onze zaak. Uw feedback wordt ook ontzettend gewaardeerd en zullen wij zeker meenemen tijdens het reviewen van onze kaart.

Vriendelijke groet,

Team E11F

Reizigers die E11F bekeken, bekeken ook

Panningen, Limburg

Panningen, Limburg

In E11F geweest? Deel je ervaringen!