“Lekker gegeten”
Beoordeling van Mr & Mrs

Mr & Mrs
Geclassificeerd als nr. 8 van 16 Restaurants in Panningen
19 maart 2020 beoordeeld

Leuk, hip restaurant, waar wij lekker gegeten hebben met z'n alle. Prijs kwaliteit is tegen het randje, maar dat maakt de lokatie en beleving goed.

16 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke lunchgerechten, goede soepjes en lekkere broodjes. Zowel binnen en buiten fijne zitplekken.

Datum van bezoek: juli 2019
16 januari 2020 beoordeeld

De kok weet absoluut niet hoe deze salade eruit moet zien. De salade die ik kreeg bestond uit sla, beetje kaas, wat kip stripes van de Mora, een gekookt eitje en een beetje dressing. Ook zaten er wat croutons bij! Ik adviseer de kok om eens een goed recept voor een salade nicoise erbij te pakken. Dan zal hij ondekken dat er ook gebroken sperciebonen, aardappeltjes, bruine linsen, olijven, cherry tomaten, uien en wat veldsla er in hoort. Het was géén €12,50 waard!!
De irishkoffie was lekker maar niet warm, helaas!

10 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met vrienden daar gaan eten en gekozen voor verrassingsmenu. Zou erg goed moeten zijn. Op de vraag wat er niet mocht, heb ik aangegeven dat ik koolhydraatarm eet. Was geen probleem zei hij...
De eerste gang begint goed - ipv brood krijg ik olijven. Nou, dat was het dan...
Voorgerechten: tortilla, pflamkuchen, zalm met puree. Alleen carpaccio was koolhydraatarm.
Hoofdgerechten: vis met krieltjes, vis op tomatensalsa, vlees op witlof op puree op spuitjes, varkenshaas. Alles voorzien van zeer zoete sauzen. Geen enkel gerecht wat ik eigenlijk kon eten.
Bij het afhalen van de tafel aangegeven dat ze koolhydraatarm niet begrepen hebben en dat ik heel benieuwd ben naar het dessert. Volgens de ober hadden ze zeker rekening gehouden, want ze hadden pasta vervangen door puree...
Het voorstel voor dessert was fruit met sorbetijs. Tsja, toen moest ik wel even lachen. We hebben dit om kunnen zetten naar een kaasplankje met, ja hoor, brood en toastjes...
Met daarbij opgeteld een serveerster, zo onzeker en onverstaanbaar die bestellingen vergeet en een ober die consequent limburgs praat terwijl het duidelijk is dat 2 van de 4 geen Limburgers zijn - is de ervaring zo slecht dat ze mij hier nooit meer terug zien.

16 december 2019 beoordeeld

wij hadden t verrassingsmenu,echt n aanrader,3 heerlijke voorgerechtjes 3 hoofdgerechtjes en 3 na gerechtjes en t was n verrassing,heerlijk,leuke bediening en n ontzettend leuk restaurant,wij gaan er zeker nog eens terug.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Mr & Mrs bekeken, bekeken ook

Panningen, Limburg

In Mr & Mrs geweest? Deel je ervaringen!