Wil Z
Wessem, Nederland

Zondagmenu

Beoordeling van De Sjeiven Dörpel
4,0 van 5 bollen6 mei 2024 beoordeeld
Voor het eerst,mogen genieten van het zondagmenu,geweldig dat je mag kiezen,uit het aangeboden menu.goede porties,en geweldige bierkaart.Ook de a la cart,ziet er goed uit,Goede ontvangst,en super aardige bediening,jullie hebben er 2 fans bij,dankjewel.
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    2.1 km van De Sjeiven Dörpel
    Bar/lounge
    Meer hotels in Maaseik bekijken
    Beoordeeld op 19 april 2024 via mobiele applicatie

Prima gegeten tegen een schappelijke prijs. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon degelijke lekkere gerechten, prima porties.

Rustig gelegen, wat ouwelijke uitstraling maar gemoedelijke ambiance.

Veel keuze aan speciaalbieren.

Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 14 november 2023 via mobiele applicatie

Prachtige ruime kamers met comfortabele badkamer en aparte wc🛌👍

Ook het eten in de brasserie is er heel lekker en voldoende (halfpension, 3-gangmenu)🍽️👍

Ook het continentale ontbijt was dik in orde☕️👍

Service was ook dik in orde👍

De rustig gelegen locatie is super, ideaal om wandelingen en fietstochten te beginnen🥾🚲

Datum van verblijf: november 2023
    Beoordeeld op 10 oktober 2023

Vriendelijke ontvangst. Super nette en prachtige kamers met alles erop en eraan (haardroger, koelkastje,kluisje,...) Bij aankomst in de brasserie lekker gegeten en ook het ontbijt is prima. Er is ook een fruitkorf voorzien voor wie 's ochtends graag fruit eet.
    Informatie over wandelroutes werden met een glimlach vertsrekt. Het was top!

Datum van verblijf: oktober 2023
    Beoordeeld op 3 juni 2023

Dit hotel werd ons door diverse vrienden aangeraden. Het heeft elf zeer mooie, ruime kamers op het gelijkvloers. Terras ongeveer 3 m2 open uitzicht. Badkamer met zeer ruime douche... dagelijks verse handdoeken en "toiletjes (zeepjes, enz)". Net en aangenaam restaurant (behoud van zijn geschiedenis interieur). Hygiëne prima in orde. Ruime privéparking aanwezig. Ontbijt spijtig niet in buffetvorm , wel alles aanwezig (ham, kaas, youghurt, suiker, melk (in doosjes). Spijtig dat de koffie (of thee) iedere keer per kopje aan tafel werd gebracht. Een kannetje of thermosflesje zou wel handiger zijn (lang wachten op een tweede kopje...).
    Directie en receptie zeer behulpzaam met voorstellen om te fietsen in de streek.

Datum van verblijf: juni 2023
    Beoordeeld op 30 mei 2023

De geschreven reviews die ik heb gelezen zijn wel heel erg positief maar onze ervaring was toch maar matig. Hotel kunnen we niets over zeggen maar we zijn met enkele vrienden en wat kinderen gaan eten en dat viel ons toch wel wat tegen. Ht was zeker gezellig en het personeel is ook heel vriendelijk maar wellicht zoals bij alle Horeca te weinig personeel en wat lange wachttijden. We hadden het dagmenu met enkele mensen. en dat was zeer goedkoop en ook te merken waarom. Vitello Tonnato was niet goed ontdooid en bijna geen saus erop. Vis zonder smaak, dessert was wel okay. Slaatje Scampi was ook niet goed gevuld maar wel hoog in prijs. Geen dikke onvoldoende maar ook geen hoogstaande culinaire ervaring.

Datum van verblijf: mei 2023