Jens V
Nijlen, België

Heerlijk kleinschalig hotel, dat familiaal wordt geleid👌

Beoordeling van De Sjeiven Dörpel
5,0 van 5 bollen14 nov 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prachtige ruime kamers met comfortabele badkamer en aparte wc🛌👍

Ook het eten in de brasserie is er heel lekker en voldoende (halfpension, 3-gangmenu)🍽️👍

Ook het continentale ontbijt was dik in orde☕️👍

Service was ook dik in orde👍

De rustig gelegen locatie is super, ideaal om wandelingen en fietstochten te beginnen🥾🚲
Datum van verblijf: november 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Meer hotels in bekijken
Beoordeeld op 10 oktober 2023

Vriendelijke ontvangst. Super nette en prachtige kamers met alles erop en eraan (haardroger, koelkastje,kluisje,...) Bij aankomst in de brasserie lekker gegeten en ook het ontbijt is prima. Er is ook een fruitkorf voorzien voor wie 's ochtends graag fruit eet.
Informatie over wandelroutes werden met een glimlach vertsrekt. Het was top!

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 3 juni 2023

Dit hotel werd ons door diverse vrienden aangeraden. Het heeft elf zeer mooie, ruime kamers op het gelijkvloers. Terras ongeveer 3 m2 open uitzicht. Badkamer met zeer ruime douche... dagelijks verse handdoeken en "toiletjes (zeepjes, enz)". Net en aangenaam restaurant (behoud van zijn geschiedenis interieur). Hygiëne prima in orde. Ruime privéparking aanwezig. Ontbijt spijtig niet in buffetvorm , wel alles aanwezig (ham, kaas, youghurt, suiker, melk (in doosjes). Spijtig dat de koffie (of thee) iedere keer per kopje aan tafel werd gebracht. Een kannetje of thermosflesje zou wel handiger zijn (lang wachten op een tweede kopje...).
Directie en receptie zeer behulpzaam met voorstellen om te fietsen in de streek.

Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 30 mei 2023

De geschreven reviews die ik heb gelezen zijn wel heel erg positief maar onze ervaring was toch maar matig. Hotel kunnen we niets over zeggen maar we zijn met enkele vrienden en wat kinderen gaan eten en dat viel ons toch wel wat tegen. Ht was zeker gezellig en het personeel is ook heel vriendelijk maar wellicht zoals bij alle Horeca te weinig personeel en wat lange wachttijden. We hadden het dagmenu met enkele mensen. en dat was zeer goedkoop en ook te merken waarom. Vitello Tonnato was niet goed ontdooid en bijna geen saus erop. Vis zonder smaak, dessert was wel okay. Slaatje Scampi was ook niet goed gevuld maar wel hoog in prijs. Geen dikke onvoldoende maar ook geen hoogstaande culinaire ervaring.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 6 februari 2023

Heerlijk gegeten. De kok gebruikt verse kwaliteitsproducten, op de juiste manier bereidt. Er wordt goed rekening gehouden met eventuele gluten-en lactose allergieën. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 28 mei 2022

Met groep vrienden hier 4 dagen gelogeerd en mooie fietstochten gemaakt.
Zeer mooie kamers met leuk interieur en alle comfort. Ook mooi terras op de eerste verdieping.
Prima ontbijt ook !
S'avonds bij het diner hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten maar dat kan ook niet voor die prijs.Degelijke kost en ruim voldoende!

Kamertip: Kamer op eerste verdieping hebben leuk terrasje!
Datum van verblijf: mei 2022