Fearless02606865802

Zoveel te zien en te beleven in Limburg : wandelen, fietsen, varen, wijn proeven en lekker eten.

Beoordeling van De Sjeiven Dörpel
5,0 van 5 bollen10 okt 2023 beoordeeld
Vriendelijke ontvangst. Super nette en prachtige kamers met alles erop en eraan (haardroger, koelkastje,kluisje,...) Bij aankomst in de brasserie lekker gegeten en ook het ontbijt is prima. Er is ook een fruitkorf voorzien voor wie 's ochtends graag fruit eet.
Informatie over wandelroutes werden met een glimlach vertsrekt. Het was top!
Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
    2.1 km van De Sjeiven Dörpel
    Bar/lounge
    Meer hotels in Maaseik bekijken
    Beoordeeld op 3 juni 2023

Dit hotel werd ons door diverse vrienden aangeraden. Het heeft elf zeer mooie, ruime kamers op het gelijkvloers. Terras ongeveer 3 m2 open uitzicht. Badkamer met zeer ruime douche... dagelijks verse handdoeken en "toiletjes (zeepjes, enz)". Net en aangenaam restaurant (behoud van zijn geschiedenis interieur). Hygiëne prima in orde. Ruime privéparking aanwezig. Ontbijt spijtig niet in buffetvorm , wel alles aanwezig (ham, kaas, youghurt, suiker, melk (in doosjes). Spijtig dat de koffie (of thee) iedere keer per kopje aan tafel werd gebracht. Een kannetje of thermosflesje zou wel handiger zijn (lang wachten op een tweede kopje...).
    Directie en receptie zeer behulpzaam met voorstellen om te fietsen in de streek.

Datum van verblijf: juni 2023
    Beoordeeld op 30 mei 2023

De geschreven reviews die ik heb gelezen zijn wel heel erg positief maar onze ervaring was toch maar matig. Hotel kunnen we niets over zeggen maar we zijn met enkele vrienden en wat kinderen gaan eten en dat viel ons toch wel wat tegen. Ht was zeker gezellig en het personeel is ook heel vriendelijk maar wellicht zoals bij alle Horeca te weinig personeel en wat lange wachttijden. We hadden het dagmenu met enkele mensen. en dat was zeer goedkoop en ook te merken waarom. Vitello Tonnato was niet goed ontdooid en bijna geen saus erop. Vis zonder smaak, dessert was wel okay. Slaatje Scampi was ook niet goed gevuld maar wel hoog in prijs. Geen dikke onvoldoende maar ook geen hoogstaande culinaire ervaring.

Datum van verblijf: mei 2023
    Beoordeeld op 6 februari 2023

Heerlijk gegeten. De kok gebruikt verse kwaliteitsproducten, op de juiste manier bereidt. Er wordt goed rekening gehouden met eventuele gluten-en lactose allergieën. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: februari 2023
    Beoordeeld op 28 mei 2022

Met groep vrienden hier 4 dagen gelogeerd en mooie fietstochten gemaakt.
    Zeer mooie kamers met leuk interieur en alle comfort. Ook mooi terras op de eerste verdieping.
    Prima ontbijt ook !
    S'avonds bij het diner hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten maar dat kan ook niet voor die prijs.Degelijke kost en ruim voldoende!

Kamertip: Kamer op eerste verdieping hebben leuk terrasje!
    Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vier dagen verbleven in dit prachtig hotel! Zeer ruime, mooie kamers met zonneterras om s avonds te genieten van een apero naar fietsdag. Mooie badkamer, apart toilet. Netjes onderhouden. Frigo in de kamer is een groot pluspunt. Er is een brasserie bij het hotel waar je lekker kan eten. Ontbijt is lekker en voldoende. Per tafel geserveerd momenteel.
    1 min puntje, de fietsenberging is niet afgesloten. Nog nooit een probleem geweest zegt de uitbater. Onze fietsen hebben we dubbel gesloten met slot.
    Deze plaats is een echte aanrader prijs/kwaliteit! Van hieruit onmiddellijk op fietsenknooppunt. We komen zeker terug.

Kamertip: Ideale locatie voor fietstochtjes. Fietssloten meebrengen, fietsberging is niet afgesloten
    Datum van verblijf: oktober 2021