Theo K
Kinrooi, België

Restaurant is en echte aanrader!

Beoordeling van De Sjeiven Dörpel
5,0 van 5 bollen6 feb 2023 beoordeeld
Heerlijk gegeten. De kok gebruikt verse kwaliteitsproducten, op de juiste manier bereidt. Er wordt goed rekening gehouden met eventuele gluten-en lactose allergieën. Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Datum van verblijf: februari 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
    2.1 km van De Sjeiven Dörpel
    Bar/lounge
    Meer hotels in Maaseik bekijken
    Beoordeeld op 28 mei 2022

Met groep vrienden hier 4 dagen gelogeerd en mooie fietstochten gemaakt.
    Zeer mooie kamers met leuk interieur en alle comfort. Ook mooi terras op de eerste verdieping.
    Prima ontbijt ook !
    S'avonds bij het diner hoef je geen culinaire hoogstandjes te verwachten maar dat kan ook niet voor die prijs.Degelijke kost en ruim voldoende!

Kamertip: Kamer op eerste verdieping hebben leuk terrasje!
    Datum van verblijf: mei 2022
    Beoordeeld op 12 oktober 2021 via mobiele applicatie

Vier dagen verbleven in dit prachtig hotel! Zeer ruime, mooie kamers met zonneterras om s avonds te genieten van een apero naar fietsdag. Mooie badkamer, apart toilet. Netjes onderhouden. Frigo in de kamer is een groot pluspunt. Er is een brasserie bij het hotel waar je lekker kan eten. Ontbijt is lekker en voldoende. Per tafel geserveerd momenteel.
    1 min puntje, de fietsenberging is niet afgesloten. Nog nooit een probleem geweest zegt de uitbater. Onze fietsen hebben we dubbel gesloten met slot.
    Deze plaats is een echte aanrader prijs/kwaliteit! Van hieruit onmiddellijk op fietsenknooppunt. We komen zeker terug.

Kamertip: Ideale locatie voor fietstochtjes. Fietssloten meebrengen, fietsberging is niet afgesloten
    Datum van verblijf: oktober 2021
    Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel. Mooie kamers, gastvrije, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit van het eten zeer goed.
    Prachtige ligging om fietstochtjes te doen.
    Ontbijt en diner werden, Corona proofed, geserveerd op het terras. Bij minder goed weer, wordt het overkapt en er is verwarming ter beschikking.

Datum van verblijf: april 2021
    Beoordeeld op 27 april 2021

Raar binnenkomen, de sleutel ligt aan de receptie te wachten.
    De kamer was ruim, leuk ingericht. Geen last van geluiden van buren, propere kamer.
    Eten moesten we door jeweetwel uithalen en er lag genoeg info. We hadden weekdagen uitgekozen om hier te verblijven, wat de keuze in uithaal wel wat beperkte. Maar we hebben lekker en veel eten gevonden.
    Leuk beeld ‘s avonds hoe één voor één de verschillende auto”s op de parking verdwenen om dan iets later terug te komen, iedereen had een plastiek zakje bij met eten.
    ‘S morgens kregen we op het gevraagde uur een ontbijt, groot genoeg om nog een lunchpakket te maken. Mits de keuken toe was, kon je dit niet bestellen.
    Vriendelijke bediening van ontbijtmensen.

Datum van verblijf: april 2021
    Beoordeeld op 16 maart 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel nabij de Maas. In deze "moeilijke tijden" werden we vriendelijk ontvangen. De kamer was super, mooi en verzorgd, tevens de badkamer. Ontbijt was wel op de kamer maar ruim genoeg. Hotel is gelegen op enkele mooie wandel- en fiets routes. Zekerlijk voor herhaling vatbaar als alles eens terug gewoon is.

Datum van verblijf: maart 2021