Anneke
België

Prachtig hotel aan de Maas

Beoordeling van De Sjeiven Dörpel
4,0 van 5 bollen12 okt 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vier dagen verbleven in dit prachtig hotel! Zeer ruime, mooie kamers met zonneterras om s avonds te genieten van een apero naar fietsdag. Mooie badkamer, apart toilet. Netjes onderhouden. Frigo in de kamer is een groot pluspunt. Er is een brasserie bij het hotel waar je lekker kan eten. Ontbijt is lekker en voldoende. Per tafel geserveerd momenteel.
1 min puntje, de fietsenberging is niet afgesloten. Nog nooit een probleem geweest zegt de uitbater. Onze fietsen hebben we dubbel gesloten met slot.
Deze plaats is een echte aanrader prijs/kwaliteit! Van hieruit onmiddellijk op fietsenknooppunt. We komen zeker terug.
Datum van verblijf: oktober 2021
Kamertip: Ideale locatie voor fietstochtjes. Fietssloten meebrengen, fietsberging is niet afgesloten
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
    2.1 km van De Sjeiven Dörpel
    Bar/lounge
    Meer hotels in Maaseik bekijken
    Beoordeeld op 1 juni 2021 via mobiele applicatie

Zeer leuk hotel. Mooie kamers, gastvrije, vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit van het eten zeer goed.
    Prachtige ligging om fietstochtjes te doen.
    Ontbijt en diner werden, Corona proofed, geserveerd op het terras. Bij minder goed weer, wordt het overkapt en er is verwarming ter beschikking.

Datum van verblijf: april 2021
    Beoordeeld op 27 april 2021

Raar binnenkomen, de sleutel ligt aan de receptie te wachten.
    De kamer was ruim, leuk ingericht. Geen last van geluiden van buren, propere kamer.
    Eten moesten we door jeweetwel uithalen en er lag genoeg info. We hadden weekdagen uitgekozen om hier te verblijven, wat de keuze in uithaal wel wat beperkte. Maar we hebben lekker en veel eten gevonden.
    Leuk beeld ‘s avonds hoe één voor één de verschillende auto”s op de parking verdwenen om dan iets later terug te komen, iedereen had een plastiek zakje bij met eten.
    ‘S morgens kregen we op het gevraagde uur een ontbijt, groot genoeg om nog een lunchpakket te maken. Mits de keuken toe was, kon je dit niet bestellen.
    Vriendelijke bediening van ontbijtmensen.

Datum van verblijf: april 2021
    Beoordeeld op 16 maart 2021 via mobiele applicatie

Leuk hotel nabij de Maas. In deze "moeilijke tijden" werden we vriendelijk ontvangen. De kamer was super, mooi en verzorgd, tevens de badkamer. Ontbijt was wel op de kamer maar ruim genoeg. Hotel is gelegen op enkele mooie wandel- en fiets routes. Zekerlijk voor herhaling vatbaar als alles eens terug gewoon is.

Datum van verblijf: maart 2021
    Beoordeeld op 27 september 2020

Klein familie hotel met een lekkere gewone keuken en tegen, een zeer schappelijke prijs in deze corona tijden zeker een aanrader om te fietsen of te wandelen .De Maas zeer dicht in de buurt en het kleine witte dorpje Thorn in de buurt

Datum van verblijf: september 2020
    Beoordeeld op 25 september 2020

Ruime en comfortabele kamer. UItgebreid en lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.
    Avondeten in half-pension van een minder niveau. Uitstekende ligging vlakbij de Maas, het centrum van Maaseik en het witte stadje Thorn.

Datum van verblijf: september 2020