Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Heel fijne b&b op super locatie, om de hoek van de markt met alle restaurants, terrasjes, winkels op loopafstand.
Mooie ruime kamer, goed bed, fijne inloopdouche en super ontbijt.
Wij boften met het feit dat het de laatste zaterdag van de maand was, dan is het bijbehorende café open, dat was groot feest. Toen we uiteindelijk in bed lagen hoorden we daar trouwens niets van, goed geïsoleerd dus.
Aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 1 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel mooie lokatie in het hartje van Maaseik. Alles is zoals het wordt voorgesteld. Mooie kamer, lekker ontbijt en goede ontvangst. De ruimte waarin de ontbijten geserveerd worden is prachtig. Ontbijt met lekker vers fruit.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 26 oktober 2017 via mobiele applicatie

Recensies zoals tot op heden kloppen helemaal, bijzonder aangenaam verblijf gehad. Ontbijt zeer uitgebreid, héérlijk. Netjes, schoon, sfeervol. Wij waren aangenaam verrast en zouden deze b&b dan ook zeker aanraden.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vorig weekend bij de koddige kater gelogeerd.
Wij hadden het arrangement met de fietsen en de cava.
Mooie kamer, wel vrij donker ingericht maar met prima bed.
Kleine koelkast met 2 flesjes water en koffie en thee op de kamer. Ruime badkamer, douchebak afwerking mag verbeterd worden.
Aangenaam ontvangst, koffertje werd door de eigenaar naar de kamer gebracht(3de verdiep), ook onze fietsen stonden netjes klaar. Na onze fietstocht hebben we buiten kunnen genieten van een lekkere fles cava, die inbegrepen was in het arrangement.
Het eetcafe hierbij is alleen open op de laatste zaterdag van de maand en had veel vaste klanten, de eigenaar zorgde voor de plaatjes.
Het ontbijt wordt geserveerd aan tafel en is mooi verzorgd en zeer lekker. Eitje wordt gemaakt zoals gewenst!
Wij gaan graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 12 maart 2017 via mobiele applicatie

We zijn dit weekend met 3 koppels naar de koddige kater geweest : super b&b. Mooie verzorgde kamers. Mooi afgewerkt en comfortabel. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Gaan we nog eens naar die streek, dan gaan we zeker terug.

Datum van verblijf: maart 2017