“Ruim assortiment aan gevulde pannekoeken. Zoet of Hartig kiezen wordt moeilijk.”

De Pannekoekbakkerij Maaseik
Geclassificeerd als nr. 34 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Nederlands
14 november 2021 beoordeeld

Na een fietstocht stopten we aan deze pannekoekenbakkerij op de markt in Maaseik.
Er zaten vele mensen buiten en dus kozen wij ook voor een tafeltje in open lucht.
De kaart vertoont een zeer groot aanbod van pannenkoeken waar ik nog nooit van gehoord had. Ik koos een simpele pannenkoek met stroop en mijn man koos een pannenkoek margarita (zoals de pizza). De pannenkoek wordt geserveerd op een groot bord en het bord is gevuld met 1 koek. Het is ook een dikke pannenkoek. Voor mij te dik en te groot voor enkel stroop. Had dan graag 2 soorten suiker of suiker en siroop gehad. Mijn man had na driekwart pannenkoek genoeg. De margarita koek lag zwaar op de maag.

Datum van bezoek: november 2021

1 november 2021 beoordeeld

Na enkele keren te vertoeven op het terras met gewoon een drankje, hier ook eens teruggekomen om een pannekoek te eten en zeker geen spijt van gehad. De kaart is heel ruim en de pannekoek (Boerenpannekoek) was heel lekker!

Datum van bezoek: oktober 2021
12 augustus 2021 beoordeeld

Na een vespa tocht stopte we nog even in centrum Maaseik om een pannenkoek te eten. Mijn partner koos voor een simpele pannenkoek met suiker en ik voor de pannenkoek met Nutella. Eerlijk ik maak de pannenkoeken thuis nog beter.

Ik zal hier niet gauw terugkomen.

Datum van bezoek: juli 2021
24 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Pannenkoek met zalm en ene met scampi.
Lekker en voldoende.
Vriendelijke service.
Komen terug als we nog eens in maaseik zijn

Datum van bezoek: mei 2021
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat het ons wat tegen viel, terwijl we hier toch vaker aanlopen en snel een hapje nuttigen. Personeel is gewoon vriendelijk al lopen er soms mensen rond die echt niet weten wat ze moeten doen, maar die worden dan snel geholpen door collega’s en dan is het weer prima. Alles moet je leren, toch ? Het eten is eigenlijk altijd goed alleen nou viel het gewoon een beetje tegen. Misschien pech. Maar we gaan gewoon weer terug want hebben er vaak genoeg ook uitstekend gegeten. Nu in mijn beoordeling een magere 7.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die De Pannekoekbakkerij Maaseik bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In De Pannekoekbakkerij Maaseik geweest? Deel je ervaringen!