“Voor het eerst niet echt top.”

De Pannekoekbakkerij Maaseik
Geclassificeerd als nr. 34 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Nederlands
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De eerste keer dat het ons wat tegen viel, terwijl we hier toch vaker aanlopen en snel een hapje nuttigen. Personeel is gewoon vriendelijk al lopen er soms mensen rond die echt niet weten wat ze moeten doen, maar die worden dan snel geholpen door collega’s en dan is het weer prima. Alles moet je leren, toch ? Het eten is eigenlijk altijd goed alleen nou viel het gewoon een beetje tegen. Misschien pech. Maar we gaan gewoon weer terug want hebben er vaak genoeg ook uitstekend gegeten. Nu in mijn beoordeling een magere 7.

Datum van bezoek: augustus 2020

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Waar ga je in de namiddag voor een lekkere pannenkoek en een tas koffie. Bij de pannenkoekenbakkerij had je gedacht? Koffie, die was lekker. Het deeg van onze zoete pannenkoek bleek hetzelfde deeg alsv van een hartige pannenkoek. De pannenkoek was droog, had weinig smaak en hij was onderaan niet goed doorbakken. De boter van de kaart bleek Becel te zijn in plaats van boter. Onze pannenkoeken waren duur ... daarvoor mochten ze heel wat smakelijker geweest zijn.

Datum van bezoek: juli 2020
20 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoekje op terras, heel rommelig en chaotisch. Toiletten echt niet ok.
Niet corona proof, tafels blijven vuil staan.

Datum van bezoek: juli 2020
8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met het gezin wezen eten. Bij aankomst was het niet echt een zaak om over naar huis te schrijven. Maar wat heb je meer nodig dan een goede pannenkoek voor de kids. Dat was het geval. Een mega kaart met veel mogelijkheden. De pannenkoeken waren heerlijk. De bediening was oké. Maar voor een snelle hap kan je hier prima terecht. Voor een gezellig uitgebreid diner iets minder.

Datum van bezoek: februari 2020
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je heerlijke pannenkoeken eten en zoveel keus gewoon te gek je weet niet wat je moet nemen en heel gezellig zitten

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die De Pannekoekbakkerij Maaseik bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In De Pannekoekbakkerij Maaseik geweest? Deel je ervaringen!