130 US$
Gratis annuleren tot 18/12/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
130 US$
Gratis annuleren tot 16/12/21
Trip.com
122 US$
Priceline130 US$
Hotels.com130 US$
eDreams130 US$
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Heel fijne ervaring voor een super tweedaags verblijf.
Zeer efficiēnte dame die alles tot in de puntjes regelde. Alleen maar lof !!
Bedankt ook nog om mijn vergeten zonnebril terug te bezorgen . Echt super service en echt voor herhaling vatbaar.

Kamertip: uitzicht op de mooie markt is super
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 juli 2021 via mobiele applicatie

Na 5-10 op een vrijwel leeg terras te hebben gezeten binnen op zoek gegaan naar iemand van bediening. Helemaal leeg, geroepen maar geen reactie. Toen ik naar buiten wilde lopen kwam een jonge dame uit de keuken. Ik gaf netjes aan dat we toch al even zaten en we graag wat wilden bestellen waarop ik te horen kreeg dat ze net nog buiten was geweest. Oké, kan natuurlijk, geen probleem daarom kwam ik vragen. Vervolgens liep ze voor me uit naar mijn man en voordat ik weer zat, vroeg ze hem wat hij wilde drinken. Bij de vraag of er een menukaart was, draaide ze zich met een zucht om pakte van een tafel verderop een kaart en “kwakte” die op de tafel. En liep weg. Nou wij dus ook! Nu snap ik waarom het daar zelden druk is! Zo wil je niet benaderd worden. Uiteindelijk aan de overkant van de markt bij Bienvenue heerlijk gegeten en gedronken. En wat nog het meeste goed doet aan zo een avond is vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 19 maart 2021 via mobiele applicatie

Tijdens de semi lockdown hier verbleven, en volgens ons het beste wat er mogelijk was. We hadden de suite, mooie en grote kamer, verzorgd, proper, met alles wat nodig is. Het avondeten kregen we op de kamer, een lekkere driegangen menu, en dat met een lekker plaatselijk wijntje erbij, meer moet dat niet zijn. Het ontbijt moet je de avond ervoor kiezen, maar sowieso in corona tijden is niet veel meer mogelijk. Maar toch is er een zeer ruime keuze. En vooral het zeer vriendelijke ontvangst en bediening maakte dat het zeer goed meegevallen is. Wij komen terug, maar toch als de horeca terug open is (maar laat dat je nu niet tegenhouden als je je een paar dagen wil ontspannen).

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 2 januari 2021 via mobiele applicatie

Top service, heel vriendelijk & behulpzaam. Veel comfort in onze deluxe-kamer. Ontbijten & dineren op de kamer met bijzettafeltje heel gemakkelijk! Eten & drank kan bestelt worden in het restaurant. Wij hebben er een onvergetelijk weekend gehad!

Datum van verblijf: januari 2021
Bjorn Ruebens, Eigenaar van Hotel Van Eyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2021

Beste Lara,

Wederom bedankt voor deze leuke feedback!

Ook een dankjewel aan jullie; een topverblijf komt altijd van 2 kanten en is dus niet enkel aan ons te danken.

Graag tot een volgende keer, in betere tijden voor een nog beter ervaring!

Beoordeeld op 2 december 2020 via mobiele applicatie

Dit was 1 ben de 2 hotels voor ons weekend
Spijtig dat we niet naar het buitenland konden maar dit hotel heeft dat goed gemaakt, zeer mooi hotel, prachtige deluxe kamer, mooie locatie. De manager heeft ervoor gezorgd dat onze 3 dagen perfect zijn verlopen en hun top chef heeft ons verwend met zijn kookkunsten.
Bij deze bedank ik jullie beide voor het heerlijk verblijf

Datum van verblijf: november 2020

Beste Gerhard,

Mijn excuses voor dit laat antwoord op uw feedback.
Wij zijn vereerd dat jullie verblijf helemaal naar wens was.

Alvast een extra bedankje van de chef. Hij is uiterst blij om te horen dat alles gesmaakt heeft.
Tevens willen wij ook jullie bedanken. Een topervaring komt altijd langs beide kanten!

Graag tot een volgende keer bij Hotel Van Eyck!