Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com130 US$
Hotels.com130 US$
Priceline130 US$
eDreams130 US$
Tripadvisor130 US$
FindHotel
Beoordeeld op 19 maart 2021 via mobiele applicatie

Tijdens de semi lockdown hier verbleven, en volgens ons het beste wat er mogelijk was. We hadden de suite, mooie en grote kamer, verzorgd, proper, met alles wat nodig is. Het avondeten kregen we op de kamer, een lekkere driegangen menu, en dat met een lekker plaatselijk wijntje erbij, meer moet dat niet zijn. Het ontbijt moet je de avond ervoor kiezen, maar sowieso in corona tijden is niet veel meer mogelijk. Maar toch is er een zeer ruime keuze. En vooral het zeer vriendelijke ontvangst en bediening maakte dat het zeer goed meegevallen is. Wij komen terug, maar toch als de horeca terug open is (maar laat dat je nu niet tegenhouden als je je een paar dagen wil ontspannen).

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 2 januari 2021 via mobiele applicatie

Top service, heel vriendelijk & behulpzaam. Veel comfort in onze deluxe-kamer. Ontbijten & dineren op de kamer met bijzettafeltje heel gemakkelijk! Eten & drank kan bestelt worden in het restaurant. Wij hebben er een onvergetelijk weekend gehad!

Datum van verblijf: januari 2021
Bjorn Ruebens, Eigenaar van Hotel Van Eyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2021

Beste Lara,

Wederom bedankt voor deze leuke feedback!

Ook een dankjewel aan jullie; een topverblijf komt altijd van 2 kanten en is dus niet enkel aan ons te danken.

Graag tot een volgende keer, in betere tijden voor een nog beter ervaring!

Beoordeeld op 2 december 2020 via mobiele applicatie

Dit was 1 ben de 2 hotels voor ons weekend
Spijtig dat we niet naar het buitenland konden maar dit hotel heeft dat goed gemaakt, zeer mooi hotel, prachtige deluxe kamer, mooie locatie. De manager heeft ervoor gezorgd dat onze 3 dagen perfect zijn verlopen en hun top chef heeft ons verwend met zijn kookkunsten.
Bij deze bedank ik jullie beide voor het heerlijk verblijf

Datum van verblijf: november 2020

Beste Gerhard,

Mijn excuses voor dit laat antwoord op uw feedback.
Wij zijn vereerd dat jullie verblijf helemaal naar wens was.

Alvast een extra bedankje van de chef. Hij is uiterst blij om te horen dat alles gesmaakt heeft.
Tevens willen wij ook jullie bedanken. Een topervaring komt altijd langs beide kanten!

Graag tot een volgende keer bij Hotel Van Eyck!

Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

De ontvangst was warrig. De persoon aan de receptie kon dit werk niet aan. Hierdoor kregen we niet de gevraagde kamer (met twin beds). De kamer is zonder charme of inspiratie. Voor deze prijs hadden we ook een betere badkamer verwacht (en geen douche in het ligbad).

Weg vakantiegevoel als je de avond voordien moet inschatten wat je wilt eten voor het ontbijt. Bovendien moet je ook nog weten op welk uur je dit wenst! De kwaliteit van het ontbijt was treurig in een ongezellige ontbijtzaal.

Wij zoeken een ander hotel volgende keer.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen in hotel Van Eyck. De bedden, het dekbed en de kussens zijn zalig, ook de douche was super, maar verder voldeed het niet aan onze verwachtingen. Het door corona aangepaste ontbijt was wel uitgebreid en lekker.

Er stond schimmel op de muur van de badkamer, elk geluid van de buren, de gang of een deur, hoor je tot in de kamer.

De brasserie is te vermijden, tafels werden er niet ontsmet en het eten is er zeer basis en niet echt lekker.

Datum van verblijf: oktober 2020