146 US$
143 US$
Gratis annuleren tot 02/07/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
146 US$
143 US$
Gratis annuleren tot 02/07/21
Priceline
Expedia.com146 US$
eDreams143 US$
Beoordeeld op 11 oktober 2020 via mobiele applicatie

De ontvangst was warrig. De persoon aan de receptie kon dit werk niet aan. Hierdoor kregen we niet de gevraagde kamer (met twin beds). De kamer is zonder charme of inspiratie. Voor deze prijs hadden we ook een betere badkamer verwacht (en geen douche in het ligbad).

Weg vakantiegevoel als je de avond voordien moet inschatten wat je wilt eten voor het ontbijt. Bovendien moet je ook nog weten op welk uur je dit wenst! De kwaliteit van het ontbijt was treurig in een ongezellige ontbijtzaal.

Wij zoeken een ander hotel volgende keer.

Beoordeeld op 10 oktober 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen in hotel Van Eyck. De bedden, het dekbed en de kussens zijn zalig, ook de douche was super, maar verder voldeed het niet aan onze verwachtingen. Het door corona aangepaste ontbijt was wel uitgebreid en lekker.

Er stond schimmel op de muur van de badkamer, elk geluid van de buren, de gang of een deur, hoor je tot in de kamer.

De brasserie is te vermijden, tafels werden er niet ontsmet en het eten is er zeer basis en niet echt lekker.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 4 oktober 2020 via mobiele applicatie

Kamer was niet wat ik ervan verwacht had.
Prijs- kwaliteitsverhouding is zoek...
Karig ontbijt en zeer onvriendelijk personeel.
Ontbijt was niet vers en de broodjes waren enorm taai.
Hotel was voorheen op en top, nu niet meer helaas...

Beoordeeld op 14 september 2020

Onderweg last minute een kamer geboekt, mooi ligging, centraal in Maaseik. Met een fietsengarage!

In de avond kunnen genieten van een heerlijk hotelmenu.
Hoofdgerecht duurde even, begrijpelijk daar het terras volzet was. Werd door de aanwezig ober perfect opgelost met een drankje van de zaak.

Top verblijf, wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 11 september 2020 via mobiele applicatie

Beetje verpaupert hotel, toe aan renovatie. Overal zijn kleine maar ook grote gebreken te zien die toe zijn aan vervanging. jammer ook van het personeel waren onaardig en ongeïnteresseerd. Manager loopt in zijn korte broek en tshirt rond....... leek net of hij een hotel gast was, totaal geen uitstraling jammer. Ontbijt leek meer op een bedrijfskantine. Personeel gaat onderling slecht met elkaar om en dat merkte je meteen al bij binnenkomst. Kwam hier jaren geleden voor het eerst en toen vond ik de sfeer en personeel stukke beter, ook kwa management. Het hotel heeft echt zijn charme en reputatie verloren, wat echt jammer is. Vrienden van me waarschuwden mij hier al voor omdat het hotel dichtbij een faillissement zit en het ook al enige tijd te koop staat ... Geen fijne sfeer hierdoor. Kamer was wel schoon maar de bedden lagen niet comfortabel. Hotel ligt wel op een fijne locatie, verder geen aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020