Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Expedia.com
Hotels.com
Booking.com
Orbitz.com
Travelocity
Priceline
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (191)
Beoordelingen filteren
191 resultaten
Waardering van reizigers
65
89
18
10
9
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
65
89
18
10
9
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
12 - 17 van 191 beoordelingen
Beoordeeld op 11 september 2020 via mobiele applicatie

Beetje verpaupert hotel, toe aan renovatie. Overal zijn kleine maar ook grote gebreken te zien die toe zijn aan vervanging. jammer ook van het personeel waren onaardig en ongeïnteresseerd. Manager loopt in zijn korte broek en tshirt rond....... leek net of hij een hotel gast was, totaal geen uitstraling jammer. Ontbijt leek meer op een bedrijfskantine. Personeel gaat onderling slecht met elkaar om en dat merkte je meteen al bij binnenkomst. Kwam hier jaren geleden voor het eerst en toen vond ik de sfeer en personeel stukke beter, ook kwa management. Het hotel heeft echt zijn charme en reputatie verloren, wat echt jammer is. Vrienden van me waarschuwden mij hier al voor omdat het hotel dichtbij een faillissement zit en het ook al enige tijd te koop staat ... Geen fijne sfeer hierdoor. Kamer was wel schoon maar de bedden lagen niet comfortabel. Hotel ligt wel op een fijne locatie, verder geen aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2020
Bedank dianaaa1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2020

Maatregelen in die zin zijn wettelijk verplicht, maar de manier waarop het management van Hotel Van Eyck deze hanteert zijn ondermaats. Wat betreft "de traceringspapieren" maakt men 2 grove fouten:

1) Gasten krijgen een slordige kaft voorgeschoteld die al een aantal maanden meedraait en waarop zij hun naam en telefoonnummer moeten noteren, plus een kennisgeving over hun gezondheid. De vraag is, wordt die map ook telkens gedesinfecteerd?

2) Een dergelijke lijst bijhouden van klanten die ook nog toegankeiljk is voor alle andere klanten is een inbreuk op de wet van de privacy!

Een ander thema is dat de tafels op geen enkel moment worden gedesinfecteerd!

Vervolgens vindt het management het noodzakelijk het recht in eigen handen te nemen en mensen de toegang tot hun terras te weigeren omdat die eens vergeten het mondmasker op te zetten maar die daar wel dagdagelijks, gedurende jaren hun koffietje en diets meer kwamen consumeren. En dit zonder dat er vooraf een waarschuwing kwam.
En, dat is dan het strafste van de zaak, dit werd niet meegedeeld door het management zelf, maar daar moest een ober voor opdraven omdat ze zelf hun verantwoordelijkheid niet kunnen nemen en dragen.

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Hygiëne
Bedank LBieke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Bjorn Ruebens, Eigenaar van Hotel Van Eyck, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2020

Beste Jo ( a.k.a. Bieke),

Betreffende de coronamaatregelen, doen wij al het nodige en zelfs meer dan sommige andere zaken om in alle gezondheid en veiligheid gasten te ontvangen. We krijgen hierover trouwens via allerlei beoordelingen/reviews lovende reacties op onze aanpak.

Als U zich nu gewoon naargelang onze huisregels gedragen had, dan waren er verder ook geen problemen geweest maar:
- U permiteert het zich om telkens opnieuw om over onze omheining van het terras heen te stappen,
- deze omheining begeleid onze gasten langs 2 toegangspunten waar ze hun handen moeten desinfecteren, iets wat we U helaas nog nooit hebben zien doen,
- contacttracing is voor meneer schending van de privacy.
Dit alles helaas tegen waarschuwing van zowel ons personeel als hotelgasten in.

Misschien is het een idee om uzelf eens aan te passen aan de regels en wetten. Helaas denkt meneer dat geen enkele regel of wet voor hem geld. Dit blijkt uit camerabeelden van de eikerstraat (een 1 richtingsweg) waarop we dit helaas elke avond rond 23:00 uur moeten constateren.
We zullen dan, bijgevolg van deze review, hierook op de nodige plaats ons beklag mee gaan doen. Of wenst U dat het management dit eerst aan U komt melden, vooraleer wij zelf verdere stappen ondernemen?

Alvast bedankt voor uw jarenlange bezoek aan Hotel Van Eyck. Het doet ons ook zeer om op deze manier afscheid te moeten nemen van trouwe vaste gasten.

Met vriendelijke groeten,
Ruebens Bjorn (niet incognito)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2020

Vriendelijke ontvangst,. Standaardkamer is een grote kamer met dito badkamer, is in de meeste hotels veel kleiner.Goede airco.We namen enkel het inbegrepen ontbijt wat copieus was (avond ervoor briefje met gewenste indienen door Corona).
Parking op de markt vlak voor het hotel.De markt is trouwens heel gezellig met tal van horecazaken.
Maaseik ideaal als uitvalsbasis voor Limburg en de outletcentra.
Kortom een aanrader aan redelijke prijs

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank PH T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 augustus 2020

Super mooi hotel. Mooi verzorgde kamer en badkamer. Lekker gegeten en drankje genuttigd op het terras dat gelegen is op het marktplein. Ontbijt aan tafel bezorgt. Een aanrader voor wie Maaseik eens wil bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2020
Bedank Pascal D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2020

We begonnen op het heerlijke terras is afwachting van het gereedkomen van de kamer. Vriendelijke bediening die zijn best deed maar op het gebied van wijn nog wat bijscholing kan gebruiken. Gezellige kamer die van alle gemakken voorzien is. Men mag wel wat meer zakjes thee neerzetten en ook wat meer koffiepads. Er was er nl nog 1. Desalniettemin een prima kamer. Het matras was op zich goed maar ik heb toch liever twee aparte matrassen zodat je wat rustiger slaapt. Prima ontbijt! Goede service. Vriendelijke personeel

Datum van verblijf: juli 2020
1  Bedank 139karela
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken