“Amai, das lekker”

Restaurant le Bouchon
Geclassificeerd als nr. 6 van 45 Restaurants in Maaseik
Keukens: Frans
18 augustus 2020 beoordeeld

Wauw, allebei rundsvlees gegeten dat onnavolgbaar goed bereid was. Rode wijn van een geweldig kaliber. Absolute aanrader in de regio. Zo is er maar 1. Het gezelschap was natuurlijk ook nog fabulous maar dat zoekt de gemiddelde TripAdvisor lezer zelf wel!

Datum van bezoek: augustus 2020

17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Trendy en gezellig restaurant waar we zeer lekker gegeten hebben en een lekker huiswijntje hebben gedronken. Vriendelijke bediening. Gezien de Corona werd er zeer goed rekening gehouden met de afstand tussen de tafels. Vlotte bediening. Prijs kwaliteit

Datum van bezoek: juli 2020
17 juni 2020 beoordeeld

Bediening is vriendelijk en het eten goed. Een echte afknapper was de prijs voor het water. We bestelde een goede fles wijn bij het eten en wat water. We kregen een flesje kraanwater. Bij het afrekenen moesten we voor het flesje met kraanwater € 8,00 betalen. Een afknapper.

Datum van bezoek: juni 2020
15 januari 2020 beoordeeld

De maaltijden zijn heel goed en heerlijken de Victoriabaars is een aanrader. Wij dachten dat wij gereserveerd hadden maar dat bleek dus niet zo te zijn. Alle tafels waren bezet maar voor ons hebben ze een tafel en twee stoelen vanuirt buiten naar binnen gebracht. De bediening is ook uitstekend en al is het nog zo vol je hoeft niet lang te wachten.

Datum van bezoek: januari 2020
21 december 2019 beoordeeld

Modern én toch gezellig interieur. Wij nemen altijd rundvlees. Dit is steeds supermals en goed bereid zoals het gevraagd wordt. De verse frieten en groenten maken het gerecht af. De rode huiswijn Primitivo is een aanrader! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Restaurant le Bouchon bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Restaurant le Bouchon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.