“Avond diner”

Restaurant le Bouchon
Geclassificeerd als nr. 6 van 48 Restaurants in Maaseik
Keukens: Frans
15 januari 2020 beoordeeld

De maaltijden zijn heel goed en heerlijken de Victoriabaars is een aanrader. Wij dachten dat wij gereserveerd hadden maar dat bleek dus niet zo te zijn. Alle tafels waren bezet maar voor ons hebben ze een tafel en twee stoelen vanuirt buiten naar binnen gebracht. De bediening is ook uitstekend en al is het nog zo vol je hoeft niet lang te wachten.

Datum van bezoek: januari 2020

21 december 2019 beoordeeld

Modern én toch gezellig interieur. Wij nemen altijd rundvlees. Dit is steeds supermals en goed bereid zoals het gevraagd wordt. De verse frieten en groenten maken het gerecht af. De rode huiswijn Primitivo is een aanrader! Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden!
Vriendelijk en attent personeel.
Heel lekker gegeten!
Lamsbrochette is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
20 mei 2019 beoordeeld

Een echte aanrader in Maaseik. Heel erg gezellig voor een avondje tafelen met vrienden. Zeker reserveren.

Datum van bezoek: mei 2019
10 oktober 2018 beoordeeld

Lekkere gerechten met pure smaken.
Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Uitstekende rode huiswijn ( primitivo druif)
Hier wordt met hart en ziel gekookt, hetzelfde geldt voor de jonge mensen die instaan voor de bediening.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant le Bouchon bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Restaurant le Bouchon geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.