“Culinair genieten”

Ratatouille
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Huiselijk restaurant met avondvullende menuformules. Klassiek tafelen of speels en trendy. Al onze menu's zijn pre-order en online te reserveren.
6 maart 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top om hier te eten. Leuk concept. Goede bijhorende wijnen. Kok maakt gebruik van tal van heerlijke smaken.

Datum van bezoek: maart 2022

28 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was zeer hartelijk, we kregen een warm welkom en stapte meteen in een gezellige en warme sfeer. Ook werd er hier en daar een leuk grapje gemaakt en had het personeel een vlotte babbel.

Het eten was echt fantastisch. Ieder gerecht had zo veel pure en verschillende smaken, de combinatie daarvan was bij iedere hap weer verschillend en toch overheerlijk. Ook was de presentatie erg mooi

Echt een aanrader

Datum van bezoek: januari 2022
3 januari 2022 beoordeeld

We kregen tijdens een lunch in Het Arresthuis te Roermond en tip van Belgische mensen uit Maaseik die het tafeltje naast ons zaten, om eens te gaan dineren bij Ratatouille in Maaseik. Nieuwsgierig als we zijn op de site gekeken en meteen een tafel gereserveerd voor 1 januari Nieuwjaarsdag. De reservering verliep vlekkeloos en we kregen de tip om 19.00 uur aanwezig te zijn. Om 18.50 uur waren we er en de deur was nog dicht. Diverse mensen stonden al te wachten en even later werd geopend en konden we naar binnen. Vanaf dat moment is de avond een groot genot geweest. Hele fijne huiselijke sfeer, attente en vriendelijke bediening en fantastische gerechten. We kregen 12 gerechtjes in een tijdbestek van 4 uur geserveerd. Allemaal kunstwerkjes, heerlijke mondverwenners. De bijpassende wijnen waren goed gekozen, mooie uitleg erbij. Voor het overige moet je maar de foto's bekijken. Een aanrader! Wel reserveren en niet te vroeg komen :-).

Datum van bezoek: januari 2022
21 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange periode van afwezigheid door Corona en andere omstandigheden hadden we toch weer een avondje vrijgemaakt om een bezoekje te brengen aan ons favoriete restaurantje aan de Maaskant.

Wederom werden we joviaal en in haar eigen stijl verwelkomd door Saskia.

Eenmaal onze plaats gewezen werden we in de handen gegeven van Frie en Joris. Twee mensen met een hart van goud en met een frisse jonge en ongedwongen manier van opdienen.

Dat de chefs, Brecht en zijn team, ook een hart van goud hebben zullen we zeker niet betwijfelen. Maar dat ze handen van goud hebben, dat hebben we kunnen proeven.

Het was nu ons achtste bezoek aan Ratatouille maar dit was ongetwijfeld ons beste bezoek. Geen enkel gerecht (van de 16 als we goed geteld hebben) verveelde of was smaakloos. Dat de keuken de verschillende kruiden weet te gebruiken is alleen maar een pluspunt.

De aangepaste wijnen werden ook zeer zorgvuldig gekozen en gepresenteerd door Frie dewelke een professionele sommelier zomaar achter zich kon laten. Het moet gezegd zijn, wij hebben hier de beste rode wijn van de laatste jaren gedronken!!!

Al bij al weer een top-ervaring waarvoor wij heel graag weer 2u in de auto hebben gezeten. En wees maar zeker dat we dat nog meermaals gaan doen!!!

Datum van bezoek: november 2021
15 november 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tafelen

Dit restaurant stond al even op ons verlanglijstje.
Nu weten we ook waarom.
Heerlijke gerechtjes,zoveel smaken en variatie.super vriendelijke bediening.

Je wordt er echt verwend van begin tot einde.

Doe zo verder!

Datum van bezoek: november 2021

Reizigers die Ratatouille bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Ratatouille geweest? Deel je ervaringen!