“.”

Ratatouille
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Huiselijk restaurant met avondvullende menuformules. Klassiek tafelen of speels en trendy. Al onze menu's zijn pre-order en online te reserveren.
17 februari 2020 beoordeeld

Het eten is heerlijk, het restaurant zelf heel gezellig met het mooiste terras van Maaseik en de gastvrouw en bediening zijn supervriendelijk en hartelijk. Wij komen hier graag .

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Reeds verschillende keren gaan genieten van de aangeboden menu’s & sfeer. Altijd weer is het genieten van de warme ontvangst en t zeer lekkere eten. Zoals afgelopen Valentijnsavond , we werden verwend op alle gebied!! TOP bediening, TOP eten met hemelse smaken !!! Het smaakt zeker naar MEER Bij deze ons zien ze zeker terug! N welgemeende DANKJEWEL aan t volledige team ❤️

16 februari 2020 beoordeeld

Een toprestaurant!!!! We zijn al verschillende keren gaan eten en telkens weer originele gerechten met sublieme smaken en producten. Een lieve gastvrouw die de klanten verwend. Een echte aanrader!!

12 februari 2020 beoordeeld

Na de (zoals steeds) hartelijke ontvangst genoten we van het zondagsmenu: huisaperitief met 4 heerlijke hapjes, voorgerecht, wachthapje,en hoofdgerecht met bijpassende, heerlijke wijnen , dessert-compositie en koffie met toebehoren. Allemaal culinaire hoogstandjes. Uitstekende bediening. Een supergezellige en -heerlijke avond.

3 februari 2020 beoordeeld

Spontaan vriendelijke ontvangst en bediening, bij ieder bezoek worden we telkens opnieuw culinair verrast in een aangenaam kader. We blijven terugkomen, ook onze gasten waren aangenaam verrast en komen zeker terug.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Ratatouille bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Ratatouille geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.