“geweldige avond !”

Ratatouille
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Huiselijk restaurant met avondvullende menuformules. Klassiek tafelen of speels en trendy. Al onze menu's zijn pre-order en online te reserveren.
27 januari 2020 beoordeeld

wat hebben we gisteren genoten ! zowel de sfeer, bediening en vooral het fantastische eten ! bedankt voor een geweldige avond .

Datum van bezoek: januari 2020

8 december 2019 beoordeeld

Wij hadden gisterenavond het genoegen om bij hen aan tafel te mogen. Het was onze eerste kennismaking met hun uitmuntende keuken. Het was ons een waar genoegen om de opeenvolgende smaakbommetjes te mogen savoureren. Mijn complimenten ook voor de uitstekende bediening die door beide jonge mensen met de nodige alertheid, vriendelijkheid en dienstvaardigheid werd gedaan. Maar in het bijzonder toch mijn gelukwensen aan de jonge man die bovendien nog een degelijke kennis tentoonspreidde.

Datum van bezoek: december 2019
25 november 2019 beoordeeld

Fijnproeversmenu. Heel verrassend. Een pallet van verschillende smaken, kleuren en geuren. Heerlijk menu.

Datum van bezoek: november 2019
9 november 2019 beoordeeld

Alweer een heerlijke culinaire avond gehad bij Ratatouille. Een nieuw fijnproevers menu werd ons gepresenteerd waarin vis en vlees afwisselend aan bod kwam. Onze smaakpapillen werden constant geprikkeld en verlangden naar meer. Een pluim/ koksmuts voor het hele ratatouille team. Hopelijk weer tot gauw...

Datum van bezoek: november 2019
8 november 2019 beoordeeld

Ratatouille is de ideale manier om een gezellig avondje te komen proeven van lekkere, verrassende en hoog kwalitatieve gerechten geserveerd als mini-kunstwerken. Meermaals het play-foodmenu geproefd en telkens een 20-tal heerlijke hapjes/gerechtjes gehad. Zowel vlees, vis als vegetarisch, voor ieder wat wils dus! Ook de bediening is top en zorgt voor een zeer aangename/ gastvrij ontvangst en bediening! Daarnaast zorgt de gezellige huiskamer-sfeer voor de ideale sfeer. Genieten vanaf het moment dat je binnenkomt dus! Ik kom met veel plezier zo snel mogelijk terug naar Saskia en de twee Brecht's in de keuken! ;)

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Ratatouille bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Ratatouille geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.