“Genieten”

Ratatouille
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Huiselijk restaurant met avondvullende menuformules. Klassiek tafelen of speels en trendy. Al onze menu's zijn pre-order en online te reserveren.
8 december 2019 beoordeeld

Wij hadden gisterenavond het genoegen om bij hen aan tafel te mogen. Het was onze eerste kennismaking met hun uitmuntende keuken. Het was ons een waar genoegen om de opeenvolgende smaakbommetjes te mogen savoureren. Mijn complimenten ook voor de uitstekende bediening die door beide jonge mensen met de nodige alertheid, vriendelijkheid en dienstvaardigheid werd gedaan. Maar in het bijzonder toch mijn gelukwensen aan de jonge man die bovendien nog een degelijke kennis tentoonspreidde.

Datum van bezoek: december 2019

25 november 2019 beoordeeld

Fijnproeversmenu. Heel verrassend. Een pallet van verschillende smaken, kleuren en geuren. Heerlijk menu.

Datum van bezoek: november 2019
9 november 2019 beoordeeld

Alweer een heerlijke culinaire avond gehad bij Ratatouille. Een nieuw fijnproevers menu werd ons gepresenteerd waarin vis en vlees afwisselend aan bod kwam. Onze smaakpapillen werden constant geprikkeld en verlangden naar meer. Een pluim/ koksmuts voor het hele ratatouille team. Hopelijk weer tot gauw...

Datum van bezoek: november 2019
8 november 2019 beoordeeld

Ratatouille is de ideale manier om een gezellig avondje te komen proeven van lekkere, verrassende en hoog kwalitatieve gerechten geserveerd als mini-kunstwerken. Meermaals het play-foodmenu geproefd en telkens een 20-tal heerlijke hapjes/gerechtjes gehad. Zowel vlees, vis als vegetarisch, voor ieder wat wils dus! Ook de bediening is top en zorgt voor een zeer aangename/ gastvrij ontvangst en bediening! Daarnaast zorgt de gezellige huiskamer-sfeer voor de ideale sfeer. Genieten vanaf het moment dat je binnenkomt dus! Ik kom met veel plezier zo snel mogelijk terug naar Saskia en de twee Brecht's in de keuken! ;)

Datum van bezoek: februari 2019
6 november 2019 beoordeeld

Hey hey, Saskia & Brecht. Ik zou jullie via deze weg toch nog even willen bedanken. Wij zijn zoals altijd weer uiterst gastvrij en plezierig ontvangen
Elk bord was een streling voor de tong en telkens een waar kunstwerk. We hebben er dan ook voor de volle 100 procent van genoten. Het was weeral top. Een echte aanrader voor iedereen die eens iets nieuws wil. Dus bij deze, bedankt aan Saskia, de vriendelijke gastvrouw, de getalenteerde diensters en proficiat aan TOP Chef Brecht. Jullie zijn een top team. Wij komen graag terug!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Ratatouille bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Ratatouille geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.