“Eens Maaseik verkennen”
Beoordeling van Tapas & Zo...

Tapas & Zo...
Geclassificeerd als nr. 5 van 51 Restaurants in Maaseik
Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker en de jobstudente ( jonge blonde dame ) was super attent, vriendelijk is een enorme meerwaarde in deze zaak minpunt lang heel lang wachten , was die jonge dame niet zo vriendelijk en attent geweest denk ik we gewoon waren weg gegaan al bij al geslaagde avond tip voor de zaakvoerder geef u zaal personeel vaste tafels om te bedienen als het zo vol is … het zal al iets vlotter gaan , doe iets aan de wachttijden en is dikke 5 sterren

Datum van bezoek: oktober 2023

28 april 2023 beoordeeld

Dit tapas restaurant is een van mijn favorieten restaurants! Waarom?: De sfeer is gezellig en modern, het eten is heerlijk en mooi gepresenteerd, en de service is uitstekend. Het personeel is vriendelijk en attent, en geeft goede aanbevelingen voor gerechten en drankjes. De aspergesuggesties zijn zeker het proberen waard! Zeker een aanrader voor een heerlijke avond uit met vrienden of familie.

Datum van bezoek: april 2023
14 november 2022 beoordeeld

Tapas en Zo is een aanrader. Het restaurant onderscheidt zich door gastvrijheid en een vriendelijke bediening. Wij lopen hier toevallig zonder reservering binnen, en na raadpleging van de menukaart is er een tafeltje vrij. Opvallend is de ruime keuze voor een vegetarische gast. Naast het verrassingsmenu bevat de menukaart voldoende mogelijkheden om een menu van enkele tapasgerechten samen te stellen. De bediening is vlot, klantgericht en vooral servicegericht. Drie dames die weten wat horeca is! De smakelijke gerechten zijn de spreekwoordelijke kers op de taart. Het is hier goed vertoeven.

Datum van bezoek: november 2022
17 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aantrekkelijk restaurant op een mooi plein, onthaal en bediening perfect, keuze ongelooflijk groot, heel lekker, juiste sauzen en afwerking, mooie wijnkaart... een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2022
15 juli 2022 beoordeeld

Zeer slechte hygiëne in de open keuken kok's die hun haar goed leggen in de keuken en daarna gewoon verder doen en daarna zien we zelfs een kok met handschoenen aan gewoon tussen haar tanden prutsen om vervolgens gewoon verder te doen

Datum van bezoek: juli 2022

Reizigers die Tapas & Zo... bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Tapas & Zo... geweest? Deel je ervaringen!