“Bezoek Maaseik, ontdek de Maasvallei, en sluit de dag met overheerlijkste tapa s”
Beoordeling van Tapas & Zo...

Tapas & Zo...
Geclassificeerd als nr. 5 van 51 Restaurants in Maaseik
Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 juli 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aantrekkelijk restaurant op een mooi plein, onthaal en bediening perfect, keuze ongelooflijk groot, heel lekker, juiste sauzen en afwerking, mooie wijnkaart... een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2022

15 juli 2022 beoordeeld

Zeer slechte hygiëne in de open keuken kok's die hun haar goed leggen in de keuken en daarna gewoon verder doen en daarna zien we zelfs een kok met handschoenen aan gewoon tussen haar tanden prutsen om vervolgens gewoon verder te doen

Datum van bezoek: juli 2022
26 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de betere tapas-zaak kan je in Maaseik terecht. Verwacht gerust meer dan de Spaanse klassiekers: de kaart bevat Belgische, Franse, Italiaanse, … invloeden. Gemeenschappelijke noemer: verfijnde, diepe smaken. Ook tof: vlotte en aangename bediening en leuke wijnen. Een beetje ver van Lokeren, maar we komen terug …

Datum van bezoek: mei 2022
14 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds we in de mooie stad Maaseik zijn komen wonen is dit onze vaste stek geworden.

Altijd heerlijk vertoeven.
De kwaliteit van de ingrediënten & de verfijning van tapas druipen er vanaf.

Niet alleen een lekker hap, maar de bediening is top.
Ik noem het vaak de limburgse oprechte vriendelijkheid & gastvrijheid!

Het voelt elke keer als een beetje thuis komen in een mooi & gezellig interieur!

Datum van bezoek: april 2022
13 maart 2022 beoordeeld

Ongeveer sinds begin 2021 dacht ik zit er een nieuwe eigenaresse in en deze is ook tevens de nieuwe kok......eerder was de bar nog eigendom van ene Sanne......zij was een hele goede kok die verfijnd en lekker eten kon koken ......dat is nu niet meer.......het eten is nu zeker niet slecht maar niet meer goed genoeg om er veel voor te betalen !

Datum van bezoek: maart 2022

Reizigers die Tapas & Zo... bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Tapas & Zo... geweest? Deel je ervaringen!