“Tapas zoals we die graag hebben …”
Beoordeling van Tapas & Zo...

Tapas & Zo...
Geclassificeerd als nr. 5 van 48 Restaurants in Maaseik
Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 mei 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de betere tapas-zaak kan je in Maaseik terecht. Verwacht gerust meer dan de Spaanse klassiekers: de kaart bevat Belgische, Franse, Italiaanse, … invloeden. Gemeenschappelijke noemer: verfijnde, diepe smaken. Ook tof: vlotte en aangename bediening en leuke wijnen. Een beetje ver van Lokeren, maar we komen terug …

Datum van bezoek: mei 2022

14 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds we in de mooie stad Maaseik zijn komen wonen is dit onze vaste stek geworden.

Altijd heerlijk vertoeven.
De kwaliteit van de ingrediënten & de verfijning van tapas druipen er vanaf.

Niet alleen een lekker hap, maar de bediening is top.
Ik noem het vaak de limburgse oprechte vriendelijkheid & gastvrijheid!

Het voelt elke keer als een beetje thuis komen in een mooi & gezellig interieur!

Datum van bezoek: april 2022
13 maart 2022 beoordeeld

Ongeveer sinds begin 2021 dacht ik zit er een nieuwe eigenaresse in en deze is ook tevens de nieuwe kok......eerder was de bar nog eigendom van ene Sanne......zij was een hele goede kok die verfijnd en lekker eten kon koken ......dat is nu niet meer.......het eten is nu zeker niet slecht maar niet meer goed genoeg om er veel voor te betalen !

Datum van bezoek: maart 2022
6 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas en zo, heeft een leuk concept maar in de uitvoering is het maar zozo.

Wij hadden voor 37,50 een verrassingsmenu. Ronde koude gerechten, soep, ronde warme gerechten en dessert.

Helaas waren de 2 koude gerechten vitello en taartje van zalm ook echt koud, rechtstreeks uit de koelkast en dat is gewoon zonde van de smaak. Soepje lekker en hoofdgerechten (mosselen, patas brava, SpareRibs en risotto) ok. Tegen meerprijs namen wij kaasplankje en dat was erg lekker.

De wijnkaart was een tegenvaller. Voor 30 euro hadden wij een Chianti die je online voor 8 euro koopt (ok, dat kan) maar die was te licht voor bij het eten, een beetje waterig zelfs en hij werd te warm gereserveerd. Jammer.

Conclusie is dat er nog werk gedaan moet worden bij Tapas en zo, vooral op het gebied van kwaliteit van het eten. Met het enthousiasme waarmee het personeel daar werkt (want dat is erg vriendelijk en attent) is die potentie aanwezig!

Voor het geld vonden wij de porties aan de kleine kant en hebben voor het dessert dan ook nog een extra hamburgertje besteld, ook tegen meerprijs.

Datum van bezoek: februari 2022
30 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

En erg vriendelijk ontvangst ondanks de huidige maatregelen voelde we een gezellige ontspannen sfeer. Lekker gegeten met een verrassing menu.. heerlijk gezellig relax... als wat je wilt met avond uit

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Tapas & Zo... bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Tapas & Zo... geweest? Deel je ervaringen!