“Lekkere tapas in een gezellig restaurant”
Beoordeling van Tapas & Zo...

Tapas & Zo...
Geclassificeerd als nr. 5 van 47 Restaurants in Maaseik
Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
23 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, sfeervol restaurant en vriendelijke bediening!
De geserveerde tapas (wij hadden voor het verrassingsmenu gekozen) zijn merendeels wat “aparter” dan in het gemiddelde tapas restaurant wat voor een leuke afwisseling zorgt. Prijs-technisch gezien vind ik prijs - kwaliteit goed in verhouding maar zouden de porties wat groter mogen zijn.

Datum van bezoek: januari 2022

18 oktober 2021 beoordeeld

Wij hadden voor 2 personen gereserveerd. Voor dit bezoek hebben 45min enkele reis gereden om vervolgens de tafel direct naast de toegangsdeur te krijgen. Een zeer onaangename plaats in het restaurant. We hebben een andere tafel gevraagd, die kregen we niet. We zijn vervolgens gegaan, Tapas en zo heeft onze vooraf geplande avond verpest. Niet aan te bevelen en zeker niet klantgericht. Reserveren is geen garantie op een goede (normale) plek.

Datum van bezoek: oktober 2021
12 oktober 2021 beoordeeld

warm ontvangst, gezellig, goede bediening (met de smile), lekker eten. Zeer gezellig concept. Aangenaam verrast en zal het zeker aanraden. top.

Datum van bezoek: oktober 2021
14 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, gezellig concept, vlotte bediening en lekker eten. Mooie inrichting. Het menu is zeker een aanrader. Prijs kwaliteit is zeker goed.

Datum van bezoek: augustus 2021
12 augustus 2021 beoordeeld

Onlangs kwamen we hier voor het eerst, maar ik kan je nu al vertellen dit was niet onze laatste keer.

Alles verloopt hier vlot, nergens lang op moeten wachten en oog voor elk detail.
Kregen een duidelijk uitleg over het concept en wij gingen hiermee aan de slag.
Je kan kiezen voor een verrassingsmenu, maar natuurlijk kan je ook zelf de keuze maken en dat deden wij. Er staat voor iedereen wel iets op wat hij of zij lust.

Wij begonnen met de koude tapas en vervolgens brachten ze de warme tapas, wij bestelde alles in één keer en de bediening nam het daar over, zij keken steeds wat er als volgende op tafel kon komen. Aangenaam verrast zowel door de bediening als door de twee dames achter het fornuis. (doe vooral zo verder)

Samenvatting: bent u in Maaseik? Ga dan zeker even langs bij Tapas & Zo, ze zullen u niet teleurstellen!

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Tapas & Zo... bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Tapas & Zo... geweest? Deel je ervaringen!