“Altijd tevreden”
Beoordeling van Tapas & Zo...

Tapas & Zo...
Geclassificeerd als nr. 4 van 45 Restaurants in Maaseik
Keukens: Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
7 augustus 2020 beoordeeld

Wij gaan regelmatig eten bij Tapas en zo. Je kunt er een hele avond zitten. Maar ook voor een kortere tijd zitten. De kaart varieert regelmatig. Er is voor iedere smaak iets te vinden. De bediening is vlot en losjes. Wij voelen ons altijd welkom.

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden geen zin in een langdurige maaltijd en wilden een leuke variatie. We kozen voor Tapas en Zo. Een prima keuze! Gezellige bediening. Mooie keuze! Beperkte maar passende wijn keuze. Wij hebben genoten! Zeker de moeite waard!!

23 juli 2020 beoordeeld

Vanavond hebben wij genoten van een heerlijk verrassingsmenu bij Tapas & Zo!
Gezellig terras, afwisselend menu (eerst koude tapas, vervolgens soepje & daarna warme tapas. Als afsluiter een dessert of koffie/thee). De gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk & de bediening is heel vriendelijk. Wij kwamen niks tekort, een echte aanrader!

16 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vlotte bediening.
Aangename sfeer, heel lekker eten gewoon top! Geweldige avond gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2020
1 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant in Maaseik is altijd een aanrader. Met hun kleine gerechtjes kan je van alles proeven en met een diverze kaart is er voor iedereen wat wils. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Tapas & Zo... bekeken, bekeken ook

Dilsen, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

In Tapas & Zo... geweest? Deel je ervaringen!