“Aangenaam verrast”

restaurant Bienvenue
Geclassificeerd als nr. 3 van 51 Restaurants in Maaseik
Prijsklasse: € 24 - € 39
Keukens: Frans
Beschrijving: Restaurant-Bienvenue de ideale locatie om heerlijk te lunchen of te dineren in het hart van het historische centrum van Maaseik (BE). Het menu word ontworpen door onze chef Johnny van Leerzem en verandert elke maand en naargelang de seizoenen, zodat u steeds verse kwaliteitsproducten geserveerd krijgt.
1 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi 3 gangen keuzemenu. Volle tent, vlotte bediening, 1 kok aan de warme kant en 1 kok aan de koude kant, die er bizar veel borden uitduwen . Allemaal plaatjes. Bib meer dan terecht.

Datum van bezoek: oktober 2023

2 april 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

De amuse was het lekkerst in al zijn eenvoud. Heel veel andere gerechten waren ook erg mooi en waren ook qua opmaak prima verZorgd. Bediening heel vriendelijk. Enig minpunt was dat koolhydraatarm (wat helaas mijn dieet is), vergaten bij het zoete dessert, terwijl ze er wel rekening mee probeerden te houden.

Datum van bezoek: april 2023
2 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom een fantastische avond beleefd, mooie producten staan hier aan de bassis van een zeer goede keuken, kwaliteit en prijs verhouding klopt helemaal, van voorgerecht tem dessert, alsook de wijnen die men per glas kan bestellen, in overleg met de gastvrouw van dienst kloppen perfect. Bij deze een van mijn lievelings adressen. Zeg het voort. M.G.

Datum van bezoek: februari 2023
23 januari 2023 beoordeeld

Wij dineerden hier met onze vriendengroep. Alle verwachtingen werden ingelost en zelfs overtroffen. Prijs/kwaliteit was prima! Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: december 2022
9 oktober 2022 beoordeeld

Helaas was de menukaart op de website niet hetzelfde als in het restaurant zelf.
Wel mooi opgediende gerechten, echter allemaal vlak van smaak. Jammer voor een Bib Gourmand!
Nadat wij een opmerking maakten over de risotto, werd gezegd dat wij dat eerder hadden moeten zeggen. Achteraf konden zij niets meer betekenen. Helaas ook geen kok aan de tafel gezien.
Wijnen gaan vier tot vijf keer over de kop! Is niet meer van deze tijd!

Datum van bezoek: oktober 2022
Johnny v, Eigenaar van restaurant Bienvenue, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2022

Beste gast, spijtig dat uw ervaring wat minder was. Uiteraard nemen wij elke klacht serieus en volgen wij deze direct op indien deze tijdens het consumeren aangegeven word. Onze menu veranderd redelijk vaak, hierdoor kan er eens een dag verschil ontstaan met publiceren, dit geven wij ook aan op de website. Wij hopen u zeker nog eens te mogen begroeten @ bienvenue. Het is ons absolute doel u een prachtige avond te bezorgen.

Reizigers die restaurant Bienvenue bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In restaurant Bienvenue geweest? Deel je ervaringen!