“Lekker zomers diner”

Geclassificeerd als nr. 14 van 51 Restaurants in Maaseik
Dineropties: Reserveringen
Dineropties: Reserveringen
21 juni 2021 beoordeeld

We hadden fijn een tafel buiten gereserveerd (niet elk restaurant doet dit, dus top). We waren door omstandigheden iets later maar geen gedoe of gezeur, gewoon alles netjes klaar. Het twee gangen diner (voorgerecht: Garnaalkroketten met tartaarsausje en hoofgerecht: Griekse spies van varkenshaasje feta & olijven) was heerlijk. De kroketjes waren wel wat machtig en groot dus dat vulde goed. Even wachten op de 2e gang was ook geen probleem.

Datum van bezoek: juni 2021

22 mei 2021 beoordeeld

Top om hier te lunchen. Met zij tweetjes hebben wij heerlijk geluncht. Corona tafeltjes buiten. Service in orde.

Datum van bezoek: mei 2021
16 mei 2021 beoordeeld

altijd zeer goede en vlotte bediening echt aan te raden
men hoeft hier maar 15min te wachten na de bestelling

Datum van bezoek: mei 2021
8 september 2020 beoordeeld

We gaan hier regelmatig eten omdat de kwaliteit van het eten goed is. Een heerlijke kaart waarop voor ieder wat wil staat.

Datum van bezoek: september 2020
29 augustus 2020 beoordeeld

Prijs kwaliteit zeker in orde. Zeer lekker gegeten en grote porties .Verschillende obers gehad aan tafel.allen zeer vriendelijk en attent. Topnagerecht gebakken ijs, ons aangeraden door de ober. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Brasserie De Buren bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Brasserie De Buren geweest? Deel je ervaringen!