Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 9 oktober 2022 via mobiele applicatie

Verbleven 1 nachtje in dit prachtig pand. Het gebouw ademt echt de sfeer en energie van het toenmalig klooster. Hoge ruimtes , imposante haard , houten krakende trap.. unieke ervaring ! Gastvrouw Patricia ontving ons supervriendelijk en gaf tips voor resto , fiets en wandelroutes. Super! Ontbijt is samen met de andere gasten aan een lange tafel. Heel lekker en verzorgd. Zeker aanrader! Fietsen kunnen in de garage en er is gratis parking voor de deur en 50 m verderop. We komen graag terug.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 18 juli 2022

Zeer vriendelijke ontvangst door Patricia.
Wij logeerden in de Muzieksuite een grote suite in het mooi gedecoreerde klooster.
Zalig bed maar ook de zitkamer, badkamer en toilet alles comfortabel en zeer schoon.

Zeer uitgebreid ontbijt waarbij alle mogelijke extra’s indien gewenst worden aangeboden.
Doordat je aan grote eettafel zit met de andere gasten is een gezellig gesprek of leuke omgeving tips snel gedeeld.

Je mag je in het klooster verplaatsen of in de grote tuin vertoeven wij hadden heerlijk warm weer waardoor wij onder de mooie bomen op luxe ligstoelen wat hebben gelezen.

Op loopafstand zalige restaurants en Patricia adviseert en reserveert indien gewenst.

Kortom top locatie met een geweldige luxe in mooie serene sfeer.

Els en Petra de Bie uit Rotterdam en Haarlem

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 5 juli 2022

Zeer aangename kennismaking met een historisch pand dat eeuwenoude geschiedenis koppelt aan hedendaags comfort. De locatie straalt vooral rust uit en is de perfecte uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten.

Kamertip: Er zijn twee types van kamers, één met beperkt en het andere met mooi uitzicht
Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 11 juli 2021

Prima gastvrouw, prima ontbijt in een superlocatie, wat wil een mens nog meer.
Een echte aanrader. Niets teveel voor de gastvrouw. Zorgt direct voor reservaties in de plaatselijke resto en heeft goeie tips.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 5 juli 2021

Patricia is een dame met klasse die je warm verwelkomt. Je kan bij haar terecht voor info over restaurants, bezienswaardigheden, enz. Zo had ze ons aangeraden om de zondagvoormiddag met een stadsgids Maaseik te ontdekken, Zo hadden we direct een overzicht van Maaseik en info over de geschiedenis.
De kamers zijn netjes en zeer ruim. De bedden comfortabel. Mooi ingericht met werken van zeer bekende Belgische kunstenaars. Ik denk dat een museum er jaloers op zou zijn. Het ontbijt was uitgebreid en zeer verzorgd maar alles volgens de regels van de Corona19. Hier komen we zeker herhaalde keren terug.
De tuin is een must om in te vertoeven. Prachtig en zeer ruim.
De B&B is zeer luxueus ingericht, maar er is dat extra beetje nostalgie dat het zo speciaal maakt. Het straalt de tijd van 1600 uit niettegenstaande het klooster met respect voor oude, ingenieus verbouwd is.

Kamertip: alle kamers zijn goed, de 2 suites hebben wel uiterst ruime kamers, de eenheeft een bibliotheek , de andere heeft muziekfaciliteiten.
Datum van verblijf: juni 2021