Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Eenvoudig en snel boeken
Beoordeeld op 13 juni 2022

Heel gezellige locatie, geweldig avondfeest. Mooi weer met toffe buitenplaats waar onze receptie heeft plaats gevonden, Aangename zaal om de feestmaaltijd te nuttigen en veel plaats voor het avond-nachtfeest. Mits goede afspraken is alles geweldig verlopen alles was tip top. De uitbater was zeer duidelijk ivm het vollume van de muziek, terwijl we dachten dit dit misschien niet luid genoeg stond, hebben we er helemaal niets van gemerkt en fijn gefeest! Goed meegezongen en uiteindelijk een geslaagd huwelijksfeest gehad.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 22 mei 2022

Onbeschofte eigenaar. Probeert huwelijksfeest eigenhandig stil te legge voor overlast, terwijl het nog niet eens fatsoenlijk begonnen is. Waarom verhuur je een feestzaal als men zelf niet tegen lawaai van een feest kan… zeer bizarre man.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 3 september 2021

5 nachten verbleven op deze mooie locatie. Alles super in orde, lekker ontbijt, zeer mooie kamer, grote gratis parking, en zeer vriendelijk personeel. Niets is teveel voor de gastheer Jef. Wij raden het iedereen aan en we gaan zeker en vast terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 13 juni 2021

Dit hotel wordt heel gemoedelijk en met liefde geleid door de uitbaters. De kamers zijn modern, netjes en ruim.

Parkeren kan eenvoudig op het terrein zelf en je bent in een mum van tijd bij tal van bezienswaardigheden in de omgeving (ook net over de grens met Nederland).

Wegens COVID-19 maatregelen werd het ontbijt op de kamer geserveerd. Ook dit was heel goed geregeld, ruim voldoende en allemaal lekker vers.

Aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 13 september 2020

Het hotel is mooi gesitueerd, maar ik voelde me als Nederlandse niet welkom hier.
Als je, na een autorit van 2 uur in druk verkeer, moe aankomt en je krijgt nog geen welkom, maar in plaats daarvan een les over Nederlanders en een handje opsteek met 4 personen over het ontbijt de volgende ochtend, dan heb je veel zin om naar huis te rijden.
En alle begrip voor de moeilijke Corona-situatie maar om dan als enige in een koude vergaderzaal gezet te worden om te ontbijten ipv in de gezellige veranda die je verwacht van de mooie foto's op de website, is ook niet leuk. En een koud zachtgekookt eitje maakt het dan niet beter.

Kamertip: Kamers op de benedenverdieping zijn wat gehorig.
Datum van verblijf: september 2020