Priceline
163 US$
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
StayForLong
Agoda.com
ZenHotels.com
Beoordeeld op 30 augustus 2019

Hotel gelegen in rustige omgeving op korte afstand van het levendige centrum van Maaseik.
Ontvangst door hotel eigenaar was heel leuk bij incheck leuke uitleg over omgeving.
Hotel kamer was erg mooi, ruime en grote badkamer met inloop douche en toilet.
Bedden zijn prima.
Kamers gelegen aan mooie binnenplaats met daarop volop planten.
Omgeving uitermate geschikt voor mooie fietstochten.
Ontbijt goed en uigebreid met verse broodjes

Beoordeeld op 19 augustus 2019

Hotel Oude Eyke is een kleinschalig hotel, heel verzorgd, mooi gebouw, ideaal om er een korte vakantie door te brengen, vooral voor fietsers en wandelaars. Je kan bij het hotel zelf e-bikes huren - altijd handig!
Het ontbijt is even verzorgd als de kamers, met veel gevoel voor detail.
De uitbater Jef is een op z'n minst gezegd markante figuur, die er alles aan doet het de gasten naar hun zin te maken, ons dus dus ook :)
We komen zeker nog 'ns die kant op!

Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel met mooie en schone kamers! Uitstekende service, vriendelijke eigenaar met een iet wat droge Belgische humor!!
Mooi gelegen hotel vanwaar uit prima uitstapjes te maken zijn! Je kan (elektrische) fietsen huren. In 15 minuten lopen naar centrum van Maaseik (heel gezellige stad met uitstekende restaurantjes).
Wijnhuis op vijf minuten lopen! om heerlijke wijntjes te proeven! Vlak gelegen aan de Maas, mooie wandelroutes!
Kortom een aanrader!
Hotel biedt ook meerdere opties voor feesten en party’s (zaal voor 250 mensen beschikbaar)
Uitstekend ontbijt buffet om niet te vergeten.
Op 40 meter (!) een uitstekend restaurant in huiselijke sfeer!

Beoordeeld op 6 mei 2019

Oude Eycke is ideaal gelegen! Vanaf het hotel kan je wandelingen en fietstochten maken rond de verschillende plassen en in de mooie natuur. Op 1200 meter stappen ligt Maaseik met veel restaurants. In de omgeving kan je wijn proeven en aspergekwekerijen bezoeken. Het hotel biedt verzorgde kamers en ze zijn van alle comfort voorzien. Het ontbijt is enorm gevarieerd. De sympathieke eigenaar zorgt voor dit alles. Proficiat!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 1 januari 2019 via mobiele applicatie

2e maal dat we bij Jef verblijven om de nieuwjaarsperiode in de streek door te brengen. Naast de uitstekende kamers vol moderne domotica, is het ontbijt heerlijk, geserveerd door de vriendelijke gastheer Jef. Deze plek is ook een ideale uitvalbasis voor fietsen en wandelen. Ook Maastricht ligt op een boogscheut om te bezoeken maar Maaseik is ook een leuke stad om te verblijven, shoppen en heerlijk te eten in talrijke lekkere restaurants. We keren zeker tevreden terug en nogmaals dank aan Jef voor zijn gastvrijheid en immer positieve noot!

Datum van verblijf: januari 2019