Beoordeeld op 27 juli 2023

Gezellige kamers, heel vriendelijk onthaal, uitgebreid ontbijtbuffet.
Jammer dat er geen koffiemachine is om zelf koffie te halen.
De maaltijden in de brasserie zijn lekker en niet duur. In juli was het er zowel ‘s middags als ‘s avonds heel druk, dus reserveren is aangewezen.
Elke kamer heeft toegang tot het terras en tuin, dus bij mooi weer is dit een pluspunt.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 7 juni 2022 via mobiele applicatie

Tijdens een fietstocht kwamen we langs dit leuke terrasje op de dijk. Het was een tegenvaller door de bediening welke geen idee hebben welke klanten al besteld hebben. Er zit geen systeem in de manier van werken. Enige training is hier aan te bevelen.
Ruim 20 minuten moeten wachten eerder de bestelling werd opgenomen. Tien nog ruim 10 minuten wachten op koffie & thee, maar zonder de gestelde spoelvlaai. Na enige tijd wachten toch de bediening maar ff gevraagd. De jeuken had de taart nog niet gereed 🤔. Deze waren ze niet aan het bakken, de dame heeft deze toen maar zelf voor ons uit de keuken gehaald. Onder tussen komt er een heer aan onze tafel vragen of we al besteld hadden (na ruim een half uur 🤷🏼‍♂️) De bediening heeft dus geen systeem tav bediening van de tafeltjes.
Hetgeen we besteld hadden smaakte prima en was niet duur. Hier niets op aan te merken.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 8 mei 2022 via mobiele applicatie

Helaas een tegenvaller mede door de bediening die geen oog voor de klant heeft. Ik had een “penne all’arrabbiata” die totaal niet pittig was en smaakte naar Chili con carne door de stukken worst die er in zaten. Ik vroeg om wat Chilivlokken en ze kwam terug met een flesje tabasco. Meer dan de helft laten staan omdat het echt niet te hachelen was. Op de vraag of alles naar wens was heb ik dan ook ontkennend geantwoord. Helaas krijg je dan als antwoord dat de kok uit Italië komt… Aan het einde niet een kopje koffie als compensatie (de rekening €100,00 precies) was er hoog genoeg voor lijkt me.
Verder mooie plek, lekker bier en prima wijn.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 26 september 2021

Ik zou 6 sterren moeten kunnen geven, ik deed het onmiddellijk!
Waaaw! Perfecte service, prachtige nieuwe kamers met topbedden, heel warm water en goeie sproeiers (want dat kom je niet vaak tegen! Heel proper!! En het eten is er onwijs lekker!!!

Wij komen snel terug!!

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 29 juli 2021

Heel leuke ervaring, zeer vriendelijke uitbaters Annick en Toon evenals alle medewerkers. Zeer lekker en verzorgd ontbijt als ook het eten aan de kaart, op en top. Echt een gevoel van thuiskomen. Voor ons een tien op tien.
Een B&B om er van weg te dromen.
Carine ne Gaby uit Menen.

Kamertip: Kamer op het gelijkvloers biedt de mogelijkheid tot de tuin om volledig te ontspannen.
Datum van verblijf: juli 2021