Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 22 september 2021 via mobiele applicatie

Ik ben blijven overnachten in dit hotel voor een dienstreis. Basis kamer. Goed bed. Badkamer was een ontgoocheling, douchen in een bad is toch wel een beetje achterhaald. Lampen op de kamer ook stuk. Ontbijt pas om 8.00 uur, is wat aan de late kant. Gelukkig was het personeel bereid om dit ook vroeger klaar te zetten voor me. Voor de rest vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 augustus 2021

Hotel zijn drie sterren waard met dank aan de ongelooflijke inzet en vriendelijkheid van de familie en vooral de dochter des huizes. Half pension maaltijd was altijd zeer smakelijk. Het ontbijt voldeed zeker aan de verwachtingen. Kamer was wat klein, vooral de douche gaf weinig manoeuvreerruimte. Maar kamer was wel heel netjes. Prijs kwaliteit dik in orde;

Kamertip: kies voor een rustige kamer aan de achterzijde
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Nette kamer met douche toilet,tv en bureautje. Vriendelijk onthaal.Uitgebreid ontbijt met lekkere koffie. Gratis prive parkeren en fietsenstalling. 300 meter van het centrum van Maaseik. Tegen de Maas en Nederlandse grens. Wij waren zeer tevreden.kan er ook een lunchpakket vragen.we hadden ook geluk tot 30 oktober krijg je van de toeristische dienst een restaurant bon als je een hotel boekt om gratis mee te gaan eten in de deelnemende restaurants.was mooi mee genomen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 6 september 2020

Wat mij betreft een slechte keuze. Kamer rook onfris bij het betreden, badkamer stonk echt! Bloedsporen van doodgeslagen muggen op het plafond, gordijnen stuk, stof overal waar je keek, spinnenwebben in de gang, ... ontbijt op is op ... op zondag geen spek aanwezig, televisie in de kamer gaf slecht beeld en de afstandsbediening werkte maar half... gelukkig goed bed ... was slechte keuze voor die prijs kan je ook niet meer verwachten zeker... het uitchecken gaf me een raar onbehaaglijk gevoel. De gastvrouw deed niet eens de moeite om even naar de desk te komen. Sleutels zijn achtergelaten op de desk.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 1 maart 2020

Lekker uit eten geweest. De bediening was uitstekend en het menu gevarieerd genoeg. We waren met z'n vieren en hebben dus een redelijke indruk kunnen krijgen van de kaart. Zeer behoorlijke porties en lekker bereid. Het restaurant is mooi en sfeervol. Ook de toilette groepen waren keurig. Overal was aandacht aan besteed. Waarom geen 5 sterren? van de achterdeur tot op de parkeerplaats was geen licht. in het pikkedonker moeten schuifelen.

Datum van verblijf: februari 2020