Leg de laagste prijs van deze websites vast
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Naast het slapen is de ontvangst en het ontbijt in de vroege morgen meer dan OK. Vers fruit maakt het naast de persoonlijke aandacht dat het hier goed vertoeven is. De plaats zelf is meer dan een bezoek waard, bijzondere winkels en dit weekend de jaarlijkse #keramiekmarkt.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 15 april 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers, lekker en gevarieerd ontbijt...
Zeer vriendelijke eigenaars, zeer behulpzaam...
Geven goede suggesties voor fietstochten en leuke adressen van restaurants...
Voor ons een adres met stip in onze agenda

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 20 juni 2018 via mobiele applicatie

Zeer aangenaam ontvangen door een tof koppel dat hun woning aanpaste en ter beschikking stelt van hun gasten. We waren nog niet binnen en hadden al meteen een frisse pint voor ons staan. Bondige en duidelijke uitleg en mooie infomap op de kamer. Suggesties allerhande en bijstand met raad en daad. Er werden voor ons zelfs mooie verse asperges gehaald bij de huisleverancier. Zeer gewaardeerd. Mooie ruime kamer met alle voorzieningen en top luxe badkamer. Zeer ruim en uitgebreid heel lekker ontbijt en koffie in overvloed.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 12 mei 2018

mooie kamer, zeer prachtige ruime badkamer, je kan overal van de grond eten. zeer verzorgd ontbijt, zeer gastvrij en attenvol koppel. Je kan ook gebruik maken van sauna. Een aanrader !!! Geeft je tips om lekker in de buurt te gaan eten, reserveert zelfs voor de gasten. de bedoeling van de gastvrouw is een huiselijk gevoel te geven, wat je dan zeker ook hebt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 23 juli 2017

een echte aanrader ! mooie,cleane kamer, heel mooie badkamer en ook heel proper. Superfijne mensen die ons hartelijk hebben ontvangen en waar wij een heel fijne avond hebben mee doorgebracht in hun mooie tuin. Vriendelijker kan niet !Het ontbijt was volledig in orde. De krant lag klaar. Rondom perfect !!!

Kamertip: perfecte B&B
Datum van verblijf: juli 2017