“super lekker eten en een zeer leuke, lieve goed lachse bediening! een echte aanrader als echt lekker Grieks wilt eten!”
Beoordeling van Minos Bij Ward En Eleni

Minos Bij Ward En Eleni
Geclassificeerd als nr. 15 van 51 Restaurants in Maaseik
29 september 2023 beoordeeld

deze plek is voor mensen die graag Grieks eten een echte aanrader! beste Grieks resto van Nederlands Limburg!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

13 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker gegeten. Vlotte en vriendelijke bediening. Veel op je bord. Mixed grill aanrader. Ook lekker Griekse huiswijn. Prijzen vallen supergoed mee. Ward en Eleni heel warme mensen.

Datum van bezoek: maart 2023
1 april 2022 beoordeeld

Als je hier gaat eten neem je tijd om te genieten, je staat niet binnen het uur terug buiten. Zo een heerlijk smakenpallet in de mond.
Supervriendelijke bediening die eerlijk is als je verschillende gerechten wil combineren en dit toch teveel zou zijn en men iets anders aanraadde en we zo toch kregen wat we graag hadden.
Heerlijk genoten van de gerechten, je krijgt grote borden en gaat zeker niet met honger buiten!!
Ook dessert is top, helaas was de Griekse Yoghurt met walnoten en honing op ...
Nog een gratis Ouzo aangeboden gekregen bij vertrek. Superlief!

Datum van bezoek: maart 2022
29 maart 2022 beoordeeld

Tijdens Covid veel take-away gedaan, maar is ook een gezellig restaurant waar je als familie wordt ontvangen. Heerlijke mezze, maar ook de visschotel is super.

Datum van bezoek: februari 2022
27 februari 2022 beoordeeld

Wij zijn Griekenland kenners. Het echte Griekse eten is voor ons bekend.
Het eten was top,vers bereid,ik had zicht op de open keuken.ik werd er blij van.
Het was wat veel,maar net als in Griekenland inpakken is geen probleem.
Gr Antoinette

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Minos Bij Ward En Eleni bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province
Selfkant, Noord-Rijnland-Westfalen

In Minos Bij Ward En Eleni geweest? Deel je ervaringen!