“Super over de hele lijn”
Beoordeling van Oud Oteren Bvba

Oud Oteren Bvba
Geclassificeerd als nr. 4 van 47 Restaurants in Maaseik
30 april 2022 beoordeeld

Wij komen vaak naar Limburg, wonen aan zee maar één van de lekkerste garnaalkroketjes vind je gewoon hier! Ook de ribbetjes zijn een aanrader. De bediening is super vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2022

6 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Top zaak !
Super vriendelijke bediening.
Lekker, veel en mooie afgewerkte gerechten.
Varkenswangetjes waren overheerlijk, idem voor de moelleux.
Zeer originele menukaart!
Een limoncello van het huis!
Ik kom zeker ooit eens terug, een echte aanrader!

Datum van bezoek: april 2022
6 maart 2022 beoordeeld

geen tijd genoeg om voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht te nemen

moesten vertrekken van hun zelfs na reservatie

pepersaus te veel room te weinig peper neemt smaak van steak weg

voor de rest eten niet slecht

Datum van bezoek: maart 2022
6 februari 2022 beoordeeld

Je waant je in een Oostenrijkse berghut, supergezellig interieur! Uitgebreide menukaart en verzorgde gerechten. Professionele bediening die vriendelijke blijft, ook als het restaurant afgeladen vol zit. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2022
20 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het heel fijn dat we naast de speelhoek zaten en de kids heerlijk konden spelen. Wat een uitgebreide speelhoek, van echt alle gemakken voorzien en gegarneerd spelplezier, daardoor konden wij als ouders met jonge kinderen ook eens rustig van ons eten genieten, wij vonden het erg smakelijk.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: oktober 2021

Reizigers die Oud Oteren Bvba bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Oud Oteren Bvba geweest? Deel je ervaringen!