“moesten vertrekken”
Beoordeling van Oud Oteren Bvba

Oud Oteren Bvba
Geclassificeerd als nr. 4 van 47 Restaurants in Maaseik
6 maart 2022 beoordeeld

geen tijd genoeg om voorgerecht hoofdgerecht en nagerecht te nemen

moesten vertrekken van hun zelfs na reservatie

pepersaus te veel room te weinig peper neemt smaak van steak weg

voor de rest eten niet slecht

Datum van bezoek: maart 2022

6 februari 2022 beoordeeld

Je waant je in een Oostenrijkse berghut, supergezellig interieur! Uitgebreide menukaart en verzorgde gerechten. Professionele bediening die vriendelijke blijft, ook als het restaurant afgeladen vol zit. Een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2022
20 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het heel fijn dat we naast de speelhoek zaten en de kids heerlijk konden spelen. Wat een uitgebreide speelhoek, van echt alle gemakken voorzien en gegarneerd spelplezier, daardoor konden wij als ouders met jonge kinderen ook eens rustig van ons eten genieten, wij vonden het erg smakelijk.
Vriendelijke bediening.

14 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige brasserie. Lekker kwalitatief eten met een juiste prijsverhouding!
Goede service en vriendelijk personeel.

8 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden online gereserveerd zonder de beoordeling te bekijken. Ontvangst was heel vriendelijk en vlot.
Hebben gekozen voor mosselen en deze waren super lekken heel goed klaargemaakt.
Een goede kwaliteit en grote.
Ook dessert was heerlijk.
Bediening is heel attent en vriendelijk.
Hier komen we zeker terug!

Reizigers die Oud Oteren Bvba bekeken, bekeken ook

Dilsen-Stokkem, Limburg Province
Maaseik, Limburg Province

Maaseik, Limburg Province

In Oud Oteren Bvba geweest? Deel je ervaringen!