TripAdvisor

Beoordeling van Oud Oteren Bvba

Oud Oteren Bvba
Geclassificeerd als nr. 7 van 55 Restaurants in Maaseik
22 augustus 2019 beoordeeld

Mooie zaak, lekker gegeten ! We zijn hier al een aantal keer gaan eten en het is steeds in orde. Goede prijs/kwaliteit

11 augustus 2019 beoordeeld

Altijd goed erg vriendelijk, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding .....En dikwijls ook speciale (eer goedkope) menu's....

8 augustus 2019 beoordeeld

Zeer groot terras waardoor het zeer gezellig is om buiten te tafelen. Het eten is een echte aanrader en de bediening is super vriendelijk. Wij komen nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten en meer dan voldoende, snelle bediening ondanks we 5 verschillende gerechten hebben besteld, kindvriendelijk, je kunt ook apart afrekenen. De surf en turf salade is een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij oud Oteren!!

Zeer vriendelijke bediening!! Het was erg druk, binnen en ook buiten op terras, maar bediening was vlot en vriendelijk!!

We hadden mosselen en scampi’s !!

Goed lekker en veel !!

Echt genieten!!

Reizigers die Oud Oteren Bvba bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Oud Oteren Bvba geweest? Deel je ervaringen!