TripAdvisor

Beoordeling van Oud Oteren Bvba

Oud Oteren Bvba
Geclassificeerd als nr. 7 van 55 Restaurants in Maaseik
16 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte prijs kwaliteit. Vriendelijke bediening en goede ontspannen sfeer. Lekker vers eten en goede drank

7 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al verschillende jaren tijdens onze zomervakantie. Dan bezoeken wij dit restaurant een keer of drie en steeds zijn wij erg tevreden.
Een minpuntje is dat het terras langs een rumoerige weg ligt, en dat brengt dan met zich mee dat de gasten ook allemaal luider praten om zich verstaanbaar te maken. Maar het eten maakt alles weer goed!

7 juli 2019 beoordeeld

Zaterdag 6/7/2019 's middags mosselen gegeten; beantwoordden niet aan verwachtingen, ook frieten anders als lekker, bier niet echt koud.
Namiddag en avond ziek ; maag en darmen in opstand.
Ongelooflijk luide muziek maakte een normaal gesprek onmogelijk; bediening was wel erg vriendelijk

10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig restaurant met lekkere gerechten en vriendelijke bediening. In weekend meestal erg druk. Heerlijke spare-Ribs

Datum van bezoek: februari 2019
9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd gezellig! Heel lekker eten (gevarieerde kaart, goede porties, smakelijk, ook vegetarisch). En wat een vriendelijke bediening! We kregen een drankje aangeboden van de zaak omdat we even moesten wachten, de bediening was echt super. Daar kunnen veel zaken nog van leren!!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Oud Oteren Bvba bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Oud Oteren Bvba geweest? Deel je ervaringen!