TripAdvisor

Beoordeling van Oud Oteren Bvba

Oud Oteren Bvba
Geclassificeerd als nr. 7 van 55 Restaurants in Maaseik
27 mei 2019 beoordeeld

We kennen dit restaurant reeds een paar jaar. Maar steeds weer zijn wij aangenaam verrast. Voor Nick en zijn thema dikke proficiat. We eten steeds zeer lekker bij jullie, zowel iets kleins als een volledige maaltijd, als een lekker glaasje. Voor ons is het steeds een feest. We blijven komen

Datum van bezoek: mei 2019

18 november 2018 beoordeeld

We zijn er al een aantal keren geweest. Bij Oud Oteren was het steeds lekker eten, maar niet uitmuntend. Het is gewoon een leuke plaats om met vrienden te gaan eten. De portie van mijn wildstoofpotje was ook niet bijzonder groot.

Datum van bezoek: oktober 2018
12 november 2018 beoordeeld

Dit was de eerste keer dat we hier waren gaan eten. Het was hier zeer gezellig en lekker. De bediening was in orde en het personeel was vriendelijk. Behalve als je iets vroeg voor iets extra's liet dit lang op zich wachten.

Datum van bezoek: oktober 2018
24 september 2018 beoordeeld

Wij komen hier al jaren. Gemakkelijk via mail te reserveren, vlotte bediening, kwaliteitsvol eten aan normale prijzen. Dikke aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker eten,geweldige bediening,supervriendelijk,interieur is de max.
Alles geweldig in orde,groeten van de mensen uit Beringen

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Oud Oteren Bvba bekeken, bekeken ook

Maaseik, Limburg Province

In Oud Oteren Bvba geweest? Deel je ervaringen!