Wim
Barneveld, Nederland

Wat een culinaire verrassing

Beoordeling van Kasteel Wurfeld
4,0 van 5 bollen24 mei 2024 beoordeeld
Fantastisch ontbijt, heerlijk diner en prima verdere verzorging. Vriendelijke bediening en uitermate aardige eigenaresse. Zeker aan te bevelen. Enig minpuntje is dat er 's avonds geen keuze was uit diner. De kwaliteit en smaak van het diner maakte dit echter weer ruimschoots goed.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
    2.1 km van Kasteel Wurfeld
    Bar/lounge
    Meer hotels in Maaseik bekijken
    Beoordeeld op 6 mei 2024

Dit "kasteel" van 1938 is echt wel overgewaardeerd. Problemen bij het inchecken gehad, betaalde tweede kamer was "niet geboekt". Geen lift op sommige kamers van verdiep 1&2. Dus sleuren over de trappen met je koffers. Stickers van Gault Millau van 12/20 waren zeker verdiend maar dagenlang hetzelfde voorgerecht en nadien meermaals daags aardappeltjes in de schil. Wij zijn geen muggenzifters maar voor de prijs die we betaal d hebben hadden we wel meer verwacht. Herstellingen in de kamers hier en daar amateuristisch uitgevoerd. MAAR een dikke pluim voor het (overgrote deel) personeel van buitenlandse origine.

Datum van verblijf: april 2024
    Beoordeeld op 17 maart 2024

Geweldig verblijf gehad. Tweemaal het kasteel diner gehad en dat was heerlijk. Ontzettend vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en ruim met een fijn balkonnetje. Dichtbij Maasmechelen village om te shoppen en prachtige omgeving voor rondje hardlopen. We zullen vaker komen.

Datum van verblijf: maart 2024
    Beoordeeld op 15 augustus 2023 via mobiele applicatie

Het hotel is recent overgelaten. Het management is heel erg, dramatisch.
    Het avondeten is niet lekker. Maaltijden zijn uitgedroogd. Men zou veel beter een voorgerecht, hoofdmaaltijd en dessert geven. Het personeel is super vriendelijk.

Kamertip: Neem kamer en ontbijt. In Maaseik kan je heel lekker eten.
    Datum van verblijf: augustus 2023
    Beoordeeld op 27 juli 2023

De locatie is zeer goed, dichtbij de fietsknooppunten.
    Het eten is goed.
    Ruime parking.
    Pluim voor het personeel.
    Maar..... de kamers zijn zeer dringend aan vernieuwing toe.
    Het vast tapijt is werkelijk vies, de badkamer is ook oud en niet meer van deze tijd. De wc werkte niet. We hebben later wel een iets betere kamer gekregen
    Spijtig maar het mooie terras lag langs een stinkende slotgracht (riool) ?
    Directie; doe er iets aan we hoorden verschillende mensen klagen over de kamers.

Kamertip: geen 4 sterren vanwege de kamers
    Datum van verblijf: juli 2023
    Beoordeeld op 23 juli 2023

Het hotel is zeker geen 4 sterren waard ,de omgeving is wel heel mooi maar het hotel is echt vergane glorie.
    De kamer was oke ,wel een gehandicapte kamer gekregen, hoofdkussens slecht .
    De eerste avond echt slecht eten gekregen, voorgerecht niet lekker ,hoofdschotel was kalfsvlees en was zeer taai ,de groenten waren smakeloos .
    Het dessert was watermeloen met bolletje sorbet ,dit is geen dessert voor een 4 sterren hotel .
    Had het doorgegeven aan de baas ,en hij ging het doorgeven aan de keuken ,niks meer van gehoord ...
    Irish Coffee trok op niks ,Aperol Spritz ook niet ,de mensen dat daar werken zijn echt onbekwaam .
    Wel vernomen dat het hotel vorig jaar is overgenomen .
    Spijtig,maar voor dit geld zijn er wel betere hotels .

Datum van verblijf: juli 2023