Beoordeeld op 6 oktober 2015 via mobiele applicatie

Een prachtig begin van het weekend. Goed betaalbaar zowel voor diner als voor overnachting. De eigenaars weten precies hoe je gasten het gevoel moet geven welkom te zijn. Zeker aan te bevelen voor een gezellig weekend of een feestje met vrienden

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 5 oktober 2015

We hadden een fietsarrangement geboekt voor 2 nachten. Vriendelijke ontvangst, zeer propere kamer. Weinig opbergruimte, geen probleem voor een weekend. Het was echter vrij koud op de kamer. Nadat we dit gemeld hadden aan de receptie, werd dit onmiddellijk opgelost. Bediening in het restaurant was een beetje chaotisch. Het 4 gangenmenu was lekker, maar niet super.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 21 september 2015

we kwamen eraan ,geen plaats voor auto,we gingen ons aanmelden .
80 man was daar voor een bijeenkomst.we kregen de sleutel van de kamer,we gingen binnen dat was daar een lawaai dat we terug vertrokken zijn naar maaseik.daar gaan eten en terug naar het hotel,was daar nog het zelfde lawaai.
wij terug naar de receptie en vroegen aan de eigenaar hoelang dit nog ging duren,die antwoorde tot 20 uur
wij terug weg .om 22 uur zijn we terug gekomen ,dat lawaai heeft geduurd tot 3.30uur we hebben daar bijna niet geslapen,want dan moesten ze de instalatie afbreken en opladen in de vrachtwagen zo was het al 6uur we zijn opgestaan om 8 uur met een koppel ogen en zijn direct vertrokken

Kamertip: ik zou het niet weten ,in ieder geval zien ze ons daar nooit meer
Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 11 september 2015

Bij aankomst werden we heel vriendelijk ontvangen, dat was alvast een meevaller.De kamer was heel mooi en heel verzorgd, dit gaf onmiddellijk een heel goed gevoel.
Het is een prachtige locatie in rustige omgeving waar het mooi is om te wandelen en te fietsen.
Er is niets te kort, al wat je nodig hebt is aanwezig.
Kamer, restaurant, het was allemaal top, geen min-punten

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 26 augustus 2015

Mooi gerestaureerd kasteel in sfeervol park, omgeven door landelijke kader. Gemakkelijk bereikbaar, goed aangegeven. Grote kamer met tweepersoonsbed en eenpersoonsbed, badkmaer met bad en toilet, netjes en confortabel, geen airco, tapijt op de vloer. Lekker ontbijt en fijne lunch. Huwelijksfeest ging door in de wintertuin. Onberispelijke bediening en verzorgd dinner.

Kamertip: Superiorroom, eerste verdieping met uitzicht op de tuin
Datum van verblijf: augustus 2015