“Beter andere tent gaan”
Beoordeling van Pizza Vasilis

Pizza Vasilis
Geclassificeerd als nr. 22 van 38 Restaurants in Dassia
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik dacht dat het eten in ons hotel vies was… maar toen gingen we bij Vasilis pasta eten… ik had een arabiata besteld was niet eens pikant. Het smaakte naar passata met wat paprika en ui in. De pasta met zee vruchten was echt vies. Kwam recht uit de diepvries en had geen smaak. Terwijl er voor de deur een bord hangt met everything fresh, nothing frozen…

Even ons etentje kort samengevat: het was echt niet lekker, weinig smaak, ice Thea was van de Lidl, ze knippen de pasta (snap niet waarom) en het duurde ook nog eens heel lang voor het eten kwam.. Best vreemd want er zaten maar 2 tafels in de zaak. Beter ergens anders gaan

Datum van bezoek: augustus 2021

6 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een pizza special gegeten met een Griekse salade. Allebei dik in orde. Grieks restaurant aan drukke straat tegenover groot hotel.

Datum van bezoek: juli 2018
15 oktober 2017 beoordeeld

Hebben daar een reuzepizza gegeten voor 2 personen en dat voor maar 12 € ...vriendelijke bediening een nadeel het vervoer op de hoofdstraat

Datum van bezoek: juni 2017
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere pizza voor twee personen gegeten. Dit alles voor een zeer vriendelijke prijs. Bediening vriendelijk. Voor een pizza zeker aan te bevelen.

Datum van bezoek: mei 2017
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee pizza's en een chef salade is het super fijn eten met 4 personen.
Als je een beetje je best doet kan je de pizza ook alleen op. Maar met de grote salade die net als de pizza's erg lekker is kom je een heel eind.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Pizza Vasilis bekeken, bekeken ook

In Pizza Vasilis geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.