Trip.com
eDreams
Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Eerst en vooral, het is een mooi hotel met een prachtige rustige ligging. Mooie kamers en super goede bedden.
Maar... Ik zou hier de volgende keer enkel verblijven met ontbijt.
Het avondeten heeft weinig tot geen afwisseling en elke dag krijg je als warme groenten broccoli en wortelen voorgeschoteld. Geen 5 sterren waard.
Wat mij ook enorm stoorde was dat van de één op de andere dag, er besloten werd dat er geen buffet meer werd aangeboden maar a la carte moest ge dineert worden. De reden te druk voor het personeel anders, die eigenlijk hun best deden maar constant uitgekaferd werden door de patron van de eetzaal. Dan moest het beste nog komen...
In het hotel aangekomen na een lange wandeling te horen krijgen dat het avondeten in 2 shiften ging gebeuren en dat we maar moesten reserveren. En dit met een half pension boeking. Kortom je had nog een half uur om de eerste shift te halen of je moest wachten tot half 10. Voor mensen met kinderen niet makkelijk lijkt me.
Dus als je hier wil verblijven, zou ik zeggen doen. Maar dan zonder half pension, het is zijn geld niet waard! Op andere plaatsen op het eiland kan je heel lekker dineren, voor minder geld.

Beoordeeld op 27 juli 2019

Wij hebben genoten van ons verblijf maar dit lag enkel aan het prachtige zicht en de mooie kamers. Het barpersoneel was onderbemand en sprak vaak gebrekkig Engels waardoor bestellingen constant de mist in gingen (met lange wachttijden vandien). In het begin konden we er nog om “lachen” maar na enkele dagen werd het irritant...het personeel deed zeker zijn best, maar voor een 5 sterren hotel verwacht je toch een bepaalde opleiding en service. We waren hierdoor een stuk ontgoocheld na ons verblijf gezien de kostprijs. Alle (negatieve) commentaar die je leest is zeker terecht. Maximum 4 sterren!

Beoordeeld op 26 juli 2019

Mooie, propere kamers is vrijwel het enige positieve aan het verblijf in dit hotel.
Onbegrijpelijk dat dit een 5sterren hotel genoemd wordt, het personeel is zeer onvriendelijk, het eten is er echt niet lekker en je moet onnoemelijk lang wachten op wachten.

Kamertip: Als wachten en onvriendelijkheid je niet storen dan ga je zeker tevreden zijn in dit hotel.
Beoordeeld op 14 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel is goed, maar geen 5 sterren waard. Ontbijt goed, eten goed maar in verhouding duur(der), kamers netjes. De service in de bar/restaurant kan velen malen beter. Moet zelf drinken gaan halen aan bar, telkens weer. Tafels na een diner blijven lang (vies) vol staan. Op de bedden an zwembad liggen normaal kussens. Ineens waren ze 3 dagen weg. Blijken ze bij de schoonmaak te liggen, geen reserve kussens. Al met al wel goed hotel maar geen 5 sterren waard.

Beoordeeld op 15 mei 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier 5 nachten en hebben er echt van genoten. Mooie ruime moderne kamer met terras en zicht op zee. Het personeel is zeer attent, vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt tips voor restaurants en bezienswaardigheden.
Je hebt vrij gebruik van de badhandieken ook voor buiten het hotel. Echt handig wanneer van de termische baden op het eiland wil genieten. De ligging van het hotel is centraal aan de noordkust wat een goede uitvals basis is.
Verder zijn er de verschillende faciliteiten die het hotel biedt, een verwarmd binnen zwembad (wanneer het weer iets minder is, is dit wel fijn), het mooi buiten zwembad en terras. Het er alkemaal.
Echt een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019